اجرای 850 کیلومتر عملیات آسفالت در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه


ساعت: 11:51
تاریخ انتشار: 1401/09/10
کد خبر: 1914934

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد؛

کرمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون عملیات آسفالت در 850 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: از ابتدای امسال تاکنون 850 کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه آسفالت شده است که اکثر عملیات آسفالت شامل روکش نهایی آسفالت، صافکاری مجدد آسفالت، رنگ آمیزی است. ، پر کردن چاله و غیره .ن.
وی در خصوص تناژ آسفالت مصرفی افزود: 412 هزار و 591 تن آسفالت در سال جاری به صورت قراردادی و قراردادی مصرف شد که این رکورد در استان کرمانشاه بی سابقه است.
کرمی توضیح می دهد: 309 کیلومتر روکش آسفالت نهایی به صورت قراردادی و 144 کیلومتر روکش آسفالت نیز به صورت قراردادی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: 20 کیلومتر کف سازی آسفالت، 10 کیلومتر روکش سیلاب، 132 کیلومتر رنگ آمیزی آسفالت و 117 هزار و 700 متر آب بندی پلیمری از دیگر اقدامات قراردادی این اداره کل است.
کرمی به بهره برداری از آب بند پلیمری برای جلوگیری از نفوذ آب باران و آب های سطحی از شکاف ها و نشست های ناشی از زیرسازی اشاره و بیان کرد: این اقدام باعث افزایش دوام روسازی و عمر مفید آسفالت می شود.
وی افزود: هدف از تعمیر و نگهداری راه ها کاهش خسارات جاده ها، افزایش عمر جاده های آسفالته، کاهش هزینه های استهلاک وسایل نقلیه با تامین سطوح تقاطع مناسب و مطلوب و ایجاد شرایط مناسب برای تامین ایمنی راه ها است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید