احتمال جدایی از «استقلال» زیاد است

گفته شده شما یکی از بازپرسان استقلال هستید. آیا این درست است؟

نه شایعه بود و اصلا تاج ندارم. هم با تیم و هم با خودم تست دادم که منفی بود و مشکلی ندارم. اتفاقا من دو سه روزی به دلیل سرماخوردگی به ورزش نرفتم. البته عده ای به گونه ای من را به حاشیه بردند که چون چند روزی به دلیل سرماخوردگی در تمرین حاضر نشدم قطعا تاج گرفتم که اینطور نبود.

شنیده ها حاکی از جدایی نیمه دوم از استقلال است. شما در مورد آن چه فکر میکنید؟

هنوز چیزی مشخص نیست و تا چند روز آینده این بحث مشخص خواهد شد، هرچند فکر نمی کنم در لیست شروع باشم، وضعیتم مشخص نیست اما در آینده نزدیک مشخص خواهد شد. فرصت جدایی از استقلال وجود دارد و دوست دارم به تیمی بروم که بتوانم خودم را نشان دهم و فرصت بازی داشته باشم.

در این شرایط از انتخاب استقلال پشیمان هستید. به گذشته برگردیم، هنوز استقلال را انتخاب می کنید؟

واقعیت این است که من استقلال را خیلی دوست دارم و اگر صد بار به عقب برگردیم دوباره به استقلال می آیم و پشیمان نیستم اما ناراحتم. به هر حال آنچه فکر می کردم و انتظار داشتم برایم اتفاق نیفتاد. من به عشق استقلال از اروپا آمده ام تا در این تیم بازی کنم اما شاید اگر به چند بازیکن فرصت داده می شد بهتر می توانستم جواب بدهم. من به خودم ایمان دارم و اگر اعتماد داشتم می توانستم جواب آن اعتماد را بدهم اما باور نکردم اما واقعا نمی دانم چرا اینطور شد. آن هم در حالی که من اولین خرید خط حمله استقلال در این فصل بودم و بعد اگر باور می کردند 6 یا 7 مهاجم دیگر را نمی خریدند، اما هنوز فوتبال است و فراز و نشیب هایی برای همه وجود دارد و دارد اتفاق می افتد.

چه زمانی برای آینده تعیین تکلیف می شود؟

در هر صورت فکر می کنم در سه چهار روز آینده تکلیفم مشخص شود. چند پیشنهاد از لیگ برتر دارم اما هنوز تصمیمی نگرفته ام.

پیشنهادی از پرسپولیس ندارید؟

نه، اگر از استقلال بروم به پرسپولیس فکر نمی کنم. البته از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم اما پرسپولیس در بین آنها نیست.

دیدگاهتان را بنویسید