احتمال جدایی این ملی پوش از جمع آبی ها

جلالی آماده بازی است

جلالی در روزهای پس از جام جهانی به دلیل مصدومیت مدتی نتوانست استقلالی ها را همراهی کند اما بنا به شهادت نزدیکان این تیم، ابوالفضل جلالی برای حضور در ترکیب استقلال قبل از دیدار جام حذفی مقابل این تیم در شرایطی کاملاً مناسب است. تراکتور، اما سرمربی استقلال حتی این بازیکن در هفته اول بازی برگشت مقابل تراکتورسازی در جام حذفی و سپاهان یک دقیقه هم بازی نکرد. ابوالفضل جلالی این روزها در تمرینات استقلال حضوری ثابت و کامل دارد اما ساپینتو به او بازی نمی دهد.

ابهام در دلیل نیمکت نشینی

هیچکس دلیل بازی نکردن جلالی را نمی داند و ساپینتو هرگز در نشست خبری آخرین دیدارهای استقلال از سوی خبرنگاران سوال نشد که دلیل غیبت ملی پوش استقلال در ترکیب اصلی این تیم و یا حتی حضور او چیست. در زمین به عنوان بازیکن تعویضی چیست!

جلالی نمی تواند انصراف دهد!

لازم به ذکر است که اخباری از باشگاه استقلال حکایت از درخواست این بازیکن برای جدایی از استقلال دارد اما به دلیل حضور در دیدارهای گذشته این بازیکن نمی تواند به صورت یک طرفه قرارداد را فسخ کند. چون او در این فصل در 9 بازی 474 دقیقه برای استقلال بازی کرد که بیش از یک بازی 90 دقیقه ای بود.

شرکت در 9 مسابقه

جلالی در این فصل در 5 بازی در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت و در 4 دیدار به ترکیب اضافه شد. او تنها در سه بازی مقابل سپاهان، مس کرمان و نفت مسجد سلیمان 90 دقیقه برای استقلال به میدان رفته است.

27 مهر و آخرین حضور!

97 روز از آخرین بازی جلالی برای استقلال در این تیم می گذرد. او آخرین بار (7 مهرماه امسال) مقابل آلومینیوم اراک به میدان رفت و در دقیقه 89 به جای جعفر سلمانی به میدان آمد و سپس رنگ ترکیب تیمش را ندید.

مجیدی هم جلالی مصدوم را از دست نداد

جلالی همان بازیکنی است که فرهاد مجیدی وقتی متوجه مصدومیت جلالی شد، اصرار داشت که در فصل نقل و انتقالات لیگ بیست و یکم به او نیاز دارد و حتی در نیم فصل آخر لیگ هم اغلب اینطور نبود. به دلیل مصدومیت در این تیم جای دارد.اما در نیم فصل دوم از ابتدا در 5 بازی در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت و مجموع بازی هایش 10 بازی بود.

انفجار بمب در استقلال

با این حال نقل و انتقالات نیم فصل تا عصر پنجشنبه 6 بهمن ادامه دارد و هر لحظه ممکن است بمب بزرگی در باشگاه استقلال منفجر شود و ابوالفضل جلالی با خداحافظی استقلال را ترک کند. تیم استقلال در حال حاضر از جعفر سلمانی در پست ابوالفضل جلالی استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید