احتمال جدایی هافبک های کلیدی پرسپولیس به خاطر کالا نویی

احتمال جدایی هافبک های کلیدی پرسپولیس به خاطر کالا نویی

قرارداد یک ساله میلاد سرلک با پرسپولیس در پایان فصل جاری به پایان می رسد و این بازیکن تاکنون به صورت رسمی قرارداد خود را تمدید نکرده است.

او پس از پیوستن به پرسپولیس در تابستان 2019 موفق شد پیراهن تیم ملی ایران را به تن کند. هافبک سرخپوش پایتخت در 3 فصل اخیر عملکرد قابل قبولی در این تیم داشته تا به یکی از مهره های اصلی این تیم تبدیل شود. میلاد سرلک خیلی زود پیراهن شماره 10 پرسپولیس را دریافت کرد و به تیم ملی دعوت شد. جالب است بدانید سال گذشته هافبک ملی پوش پرسپولیس (آن زمان) پس از دعوت به تیم ملی، به دلیل حضور دراگان اسکوچیچ در لیست بازیکنان، درخواست فعال شدن بند مالی مربوط به … تیم ملی بازیکنان تیم، به طوری که مبلغ قرارداد او افزایش چشمگیری خواهد داشت. درویش نیز با مطالبات مالی سرلاک ها موافقت کرد تا سارلاک ها به او قول ماندن در پرسپولیس را بدهند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه در پایان فصل با فشار هواداران مواجه نشود، قرارداد هافبک ملی پوش ایران را قبل از پایان فصل تمدید کرد.

اما سعید صادقی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و دوم به عنوان ماهیگیر به پرسپولیس پیوست. او پس از مذاکرات فشرده با پرسپولیس، قرارداد خود را با قرمزها نهایی کرد تا در لیگ بیست و دوم، پیراهن قرمز این تیم را بر تن کند و بار دیگر شاگرد یحیی گل محمدی شود. صادقی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در فصلی بود که به تازگی به پایان رسیده بود و با تیم جدیدش قهرمان شد. این وینگر 29 ساله برخلاف میلاد سرلک از نظر مبلغ قرارداد نیازی به دعوت به تیم ملی نداشته و ندارد. در فصل گذشته گمانه زنی های زیادی درباره قیمت قرارداد او وجود داشت که البته رقم 18 میلیارد تومان در سال با آپشن به حدس و گمان نزدیکتر است. ظاهراً مبنای قرارداد 14 میلیارد تومان است اما شکی نیست که سعید صادقی گران ترین بازیکن پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بوده است.

حالا دعوت نکردن از این دو بازیکن کلیدی و فیکس پرسپولیس به ضرر قهرمان است یا به نفع این تیم؟ این احتمال وجود دارد که دعوت نشدن میلاد سرلک و سعید صادقی به جدایی این دو بازیکن از پرسپولیس منجر شود. هم میلاد سرلک و هم سعید صادقی در پایان قراردادشان با پرسپولیس پیشنهادهای خوبی دریافت کردند. گفته می شود یکی از آن دو پیشنهاد بسیار خوبی از لیگ قطر دریافت کرده است که به دلیل ارزش دلاری آن حداقل دو برابر پیشنهاد پرسپولیس است.

شاید یکی از دلایل اصلی حضور میلاد سرلک و سعید صادقی در پرسپولیس دعوت به تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا (دی ماه امسال) بود، اما در این شرایط به نظر می رسد اولویت این هاست. دو ستاره شناخته شده دیگر مبلغ قرارداد و موارد دیگر است

دیدگاهتان را بنویسید