احداث بیمارستان الهام باعث کاهش کمبود بیمارستان در جنوب استان تهران می شود


ساعت: 15:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896904

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به خلاء بیمارستانی در جنوب استان تهران گفت: افتتاح بیمارستان الهام تا حدودی این خلاء را برطرف می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه خبری تهران نیوز ، حسین ذواناتی ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه نیمه تمام بیمارستان الهام اظهار داشت: امروز از بیمارستان خیرساز در حال ساخت الهام با پیشرفت فیزیکی بازدید داشتیم. حدود 35 تا 40 درصد بوده و باید برای تکمیل آن برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد.

وی گفت: از نظر موقعیت جغرافیایی چندین بزرگراه بزرگ و پرحادثه از این منطقه عبور می کند که نیازمند بیمارستان تروما یا تصادف است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: در بیمارستان جنوب استان تهران نیز خلاء وجود دارد. اعتقاد بر این است که با افتتاح بیمارستان الهام تا حدودی این خلاء برطرف شده و برای سایر حوادث مانند زلزله یا سایر حوادث غیر مترقبه به بیمارستانی در این محل نیاز داریم.

زواناتی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده مقرر شد این بیمارستان وابسته به بیمارستان سینا قدیمی ترین و کامل ترین بیمارستان کشور باشد و از اساتید برجسته و متخصص آن در تجهیز و مدیریت بیمارستان الهام استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در تلاش هستیم تا با تلفیق بودجه دولتی، خیرین و سایر امکانات این مکان را برای خدمت رسانی به مردم جنوب استان تهران در اسرع وقت آماده کنیم و در دولت سیزدهم شاهد تکمیل این بیمارستان و آن باشیم. تحویل به مردم منطقه

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید