احداث راه های روستایی در دستور کار دولت قرار دارد


ساعت: 14:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898521

دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به توسعه و گسترش راه های روستایی دارد، به همین منظور تمامی راه های روستایی شهرستان مهرستان که 10 سال کار ساخت و آسفالت آن متوقف شده بود، فعال و به پیمانکار واگذار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرمون، یکی از مهم ترین نیازهای روستائیان حمل و نقل و ارتباط با مناطق شهری است، وجود راه های امن و مناسب یکی از مهم ترین زیرساخت های توسعه یک منطقه محسوب می شود و این امر در روستاها بسیار ضروری است. مناطق به عنوان جاده این روستا رابط بین روستاییان و شهرها برای تحویل محصولات دامی و کشاورزی است.

احداث، نگهداری و بهره برداری مناسب از راه های روستایی اثرات بسیار مثبت و آشکاری بر وضعیت توسعه روستاها دارد و راه های روستایی یکی از مهم ترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه ای در توسعه این سکونتگاه ها ایفا می کند. برای یک شریان در نظر گرفته است و اهمیت هر منطقه را ذکر می کنند.

ناصر درجی فرماندار شهرستان مهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: اعتبار بازگشایی شش راه روستایی جدید در این شهرستان تامین شده و راه هایی که نیاز به تعمیر دارند تحت پوشش قرار می گیرد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب جاده های محورهای بیرک، مکارزی و عشار که مطالبات برحق مردم این مناطق است، افزود: با پیگیری و تلاش مستمر اداره کل راهداری استان، راه های قطعه بیرک به زودی انجام می شود. از گرسامان تا بختی آسفالت شود.سیاه حبک تا رگنتک، کافه بلوچی اکسیس تا اشار و همچنین 10 کیلومتر از محور مهرستان تا ایرانشهر اعتبار و برای شروع کار به پیمانکار واگذار شده است.

درزهی بیان کرد: بازگشایی شش راه روستایی از رهتوک به کمبل ایرافشان، اناری به قاسمی، وشکانچان به کزور، اناری به زیردان، کلمیرک به پسکوخ، دره سبز به وشاپی، تکمیل بازگشایی به ترتیب بختی به ایردنگاد در آشار. بخش های بیرک و مرکزی اعتبار سنجی شده است.

فرماندار مهرستان در ادامه تصریح کرد: اجرای دال و قطعه مابقی پل ها از محور اشار به ایرافشان، اجرای مدت زمان و ایمن سازی تمامی محورهای سطح شهر، آغاز عملیات زیرسازی و آسفالت کلاتک تا کن اوستا کوهور و شروع عملیات اجرایی محور دهی به گروک در بخش مرکز تامین اعتبار شد.

وی با بیان اینکه زیرسازی و آسفالت راه های روستایی زرد و تراده، پرکردن تا کوهن شاه سلیم نیز عملیاتی و اجرایی می شود، خاطرنشان کرد: با همت جهادی سازمان تمامی پروژه های راهداری در زمان مناسب تکمیل و به بهره برداری می رسد. مسئولین مربوطه .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید