احمدی تکواندوکار باکیفیتی است که از لحظه سهل انگاری بهترین ها را می گیرد

زمان: 15:41
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776150

فنی ترین بازیکن جام باشگاه های آسیا گفت: احمدی بازیکن بسیار خوبی است و حتی در دیدار پایانی از من پیشی گرفت اما من ناامید نشدم و از یک لحظه غفلت نهایت استفاده را برده و موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو ، محمد حسین زاهدی در خصوص سطح دهمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا گفت: این مسابقات با حضور بهترین تکواندوکاران ایرانی و خارجی بسیار بالا بود و شاهد جذاب و نفس گیر بودیم. به مسابقات خدا را شکر در دسته 68- کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شدم و والدین و معلمانم را خوشحال کردم.

وی در مورد برتری در دیدار نهایی مقابل سروش احمدی گفت: من از همان ابتدا برای قهرمانی در این مسابقات شرکت کرده بودم و خدا را شکر به هدفم رسیدم. در دیدار پایانی با سروش احمدی ، یکی از بهترین تکواندوکاران ایران مبارزه خواهم کرد. احمدی بازیکن بسیار خوبی است و حتی در دیدار پایانی از من سبقت گرفت ، اما من ناامید نشدم و از بهترین لحظه اشتباه استفاده کردم و موفق به کسب عنوان قهرمانی شدم. من تمرینات زیادی در مورد لمس مومی دولیو چاگی داشتم و در فینال فرصتی برای یک لحظه وجود داشت و من از آن استفاده کردم.

تکواندوکار تیم لوازم خانگی در کن با اشاره به کسب عنوان فنی ترین بازیکن این مسابقات گفت: بسیار خوشحالم که به این موفقیت مهم دست یافتم. عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات باعث افزایش انگیزه من برای ادامه موفقیت من شد و امیدوارم در مسابقات آینده نیز همین روند را ادامه دهم. من برای اولین بار در باشگاه های آسیایی بودم و خدا را شکر با کسب مدال طلا در دسته 68 کیلوگرم و عنوان فنی ترین بازیکن مسابقات به پایان رسید.

زاهدی با تاکید بر تلاش خود برای حضور در تیم ملی گفت: تمام هدف من حضور در تیم ملی است و امیدوارم به افتخار حضور در تیم ملی در جام های جهانی و افتخار کشورمان افتخار کنم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید