احمدی نژاد باید ایران را ترک کند تا رادیکال تر شود احتمال حذف او از هیئت تشخیص بسیار زیاد است.

احمدی نژاد باید ایران را ترک کند تا رادیکال تر شود احتمال حذف او از هیئت تشخیص بسیار زیاد است.

روز جدید عبدالرضا داوری درباره تغییرات در ترکیب مجمع و حذف افراد مسن نیز گفت: برخی از اعضای مجمع دارای جایگاه قانونی هستند و به دلیل این سمت در مجمع حضور دارند؛ در حالی که در مجلس شورای اسلامی حضور دارند. اما در قسمت افراد واقعی شاهد تغییرات مهمی خواهیم بود.

محمود احمدی نژاد بازی می کند و قوانین معمول دنیای سیاست را زیر پا می گذارد. وی که در انتخابات گذشته با حضور در ساختمان وزارت کشور و تهدید شورای نگهبان به تحریم انتخابات جنجال‌آفرینی کرد، اخیراً با صدور بیانیه‌ای به ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین نامه‌ای نوشت. اقدامات محمود احمدی نژاد به همین جا ختم نمی شود. او هر از گاهی به نوشتن می پردازد و برای محمد بن سلمان، ولادیمیر پوتین و دیگران نامه می نویسد. فعالیت رئیس دولت بهار در فضای مجازی نیز به میهمانی های جالبی مربوط می شود که از جمله می توان به ماجرای پیام وی در توییتر به «آنجلینا جولی» ستاره هالیوود اشاره کرد.

در روزهای اخیر گمانه زنی هایی مبنی بر حذف وی از شورای خبرگان مطرح شده است. جلسه ای که حضورش بدون حاشیه نبود. محمدرضا بهنار درباره حذف خود از مجلس به برنا گفت: آنچه احمدی نژاد می گوید با روال عادی سیاستمداران کشور همخوانی ندارد. یک بار خبرنگاری از من پرسید که صحبت های آقای احمدی نژاد خلاف عرف است، آیا این نظام نمی خواهد با او برخورد کند؟ پاسخ این است که بعضی وقت ها بعضی از این آقایان دنبال این هستند که یک دعوای جدید پیش بیاید و شما بیایید و من را ببرید، نظام اسلامی مدبرتر و جسورتر از آن است که بخواهد در بازی یک نفره باشد.

سید محمدصدر، نماینده مجلس تشخیص نیز در این خصوص به خبرنگار قرن نو گفت: نمی دانم در دوره بعد حضور خواهد داشت یا خیر و در دوره فعلی نیز فعالیت چندانی در مجمع ندارد. جلسات و مخصوصاً وقتی با آقای اژی رئیس سازمان به مجلس می‌آید «به قوه قضائیه می‌رود (برای همان مشکلاتی که همکاران قدیمی‌اش داشتند) و نامه می‌دهد وگرنه فعالیت چندانی در مجمع ندارد. “
احمدی نژاد در ترکیب جدید حضور نخواهد داشت

بر این اساس عبدالرضا داوری فعال سیاسی در پاسخ به سوالی مبنی بر حذف محمود احمدی نژاد از مجلس شناسایی به اظهارات محمدصدر اشاره کرد و به قرآن نو گفت: با توجه به گزارش ها و اظهارات آقای سید محمدصدر، یکی از نمایندگان مجلس برای تشخیص اینکه در مصاحبه ای گفته اند که آقای احمدی نژاد حضور فعالی در مجلس ندارد و اغلب برای پیگیری مشکلات بستگان، دعاوی و دعاوی به آقای آژه ای نامه ای به مجلس می رود. اعتقادات. ضمن اینکه در برخی محافل شنیده ام که ترکیب آتی مجلس دستخوش تغییرات اساسی شده و آقای احمدی نژاد در ترکیب جدید حضور نخواهد داشت.

تغییرات مهمی را شاهد خواهیم بود

وی همچنین درباره تغییرات در ترکیب مجمع و حذف افراد مسن گفت: برخی از اعضای مجمع دارای جایگاه قانونی هستند و به دلیل این سمت در مجمع حضور دارند؛ در حالی که در مجلس شورای اسلامی نیز حضور دارند. اما در قسمت افراد واقعی شاهد تغییرات مهمی خواهیم بود.
احمدی نژاد به کارهای روزمره محکوم شد

وی با اشاره به احتمال تهاجمی شدن موضع احمدی نژاد، گفت: آقای احمدی نژاد هر چه خواستند گفته است و با تهاجمی تر چه می خواهد بگوید؟ رادیکال ترین مواضعی را که می توانستند در داخل ایران داشته باشند بیان کردند و اگر می خواهند تهاجمی تر عمل کنند باید ایران را ترک کنند و به عنوان یک نیروی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی عمل کنند. به نظر من کم کم چراغ فعالیتش خاموش می شود و محکوم به فعالیت های روزمره است.

بیانات رهبر انقلاب توسط احمدی نژاد

این فعال سیاسی با بیان اینکه رئیس جمهور دولت نهم و دهم در برخی از نظرسنجی های سایت های نزدیک به رئیس جمهور سابق در فهرست پرطرفدارترین سیاستمداران رتبه اول را دارد، گفت: این نظرسنجی برای سایتی در خارج از ایران است که نظرسنجی های خود را تلفنی انجام می دهد و این نظرسنجی را انجام می دهد. چندان قابل اعتماد نیست و تعداد نمونه ها کم است

داوری در پاسخ به این سوال که نظام چقدر از احمدی نژاد دلجویی کرده است، همچنین گفت: نمی دانم; اما نگاه نظام به ایشان این است که آقای احمدی نژاد نمی تواند آثار اجتماعی داشته باشد و بعید است مواضع و عملکرد ایشان بحران آفرین باشد. بنابراین سیستم علاقه ای به آن ندارد. اگر به بیانات رهبر انقلاب در 15 دی 96 مراجعه کنید، تعبیر ایشان از آقای احمدی نژاد این بود که ایشان بچه سنگ اندازی بودند.

منبع: قرن جدید

دیدگاهتان را بنویسید