احمد خاتمی: آمریکا سیاست خارجی خود را در سراسر جهان بسته و بر ایران متمرکز شده است

احمد خاتمی: آمریکا سیاست خارجی خود را در سراسر جهان بسته و بر ایران متمرکز شده است

روز جدید : حجت الاسلام احمد خاتمی نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عده ای موفقیت های کشور را در فضای مجازی نمی دانند و این موفقیت ها را کوچک می دانند، افزود: برخی موفقیت های به اصطلاح تزئینی را بهشت ​​موعود مردم می دانند. شیطان است.”

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز بزرگترین و بزرگترین خیانت ناامید کردن مردم است، البته باید بپذیریم که مشکلات و گرفتاری هایی در کشور وجود دارد که توسط آمریکا به وجود آمده است.

حجت الاسلام سیداحمد خاتمی شامگاه شنبه دوم آذرماه در هفتمین شب مراسم تشییع شهید گمنام در شهر آوه زینبیه گفت: روز به روز بزرگتر می شود.

به گزارش ایسنا، وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها شخصیتی کم نظیر در تاریخ است، تصریح کرد: این بانوی بزرگوار اسلام وقتی به نماز قیام کرد نور آن حضرت در آسمان ها تابید. او پاره تن پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم است، هنگامی که حضرت فاطمه علیها السلام را دید، برخاست و گفت بوی بهشت ​​را از فاطمه علیها السلام استشمام خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه حضرت زهرا(س) کانون فضایل در حوزه عفاف و حجاب، خدمت به مردم و ولایت بود، گفت: غیرت دینی این بانوی بزرگوار اسلام از دیگر فضایل ارزشمند ایشان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه زادگاه حسین بن روح نوبتی یکی از وارثان خاص امام زمان (عج) در شهر تاریخی آوه است، گفت: بیش از 60 شخصیت تاریخی، علمی و مذهبی تاکنون در این منطقه پرورش یافته و انتظار می رود که این منطقه از سرزمین اسلامی همچنان مهد مفاخر ادبی و مذهبی باشد.

وی به غیرت چریکی و گروهی اشاره کرد و گفت: این نوع غیرت در حکومت اسلامی مطلوب نیست. تبعیت از ولی فقیه باید یک اصل باشد و ولایتمداری بر تفکر جناحی و چریکی مقدم باشد.

وی امر به معروف و نهی از منکر را از مظاهر حسادت دینی دانست و افزود: هر منکری که دیده می شود باید امر و نهی شود و رفع و تشویق شود.

امام جمعه موقت تهران ارتباط با مدرسه دینی و پاسداری از نظام اسلامی را از دیگر مظاهر حسادت دینی برشمرد و افزود: نظام اسلامی امانت است و پاسداری از آن وظیفه همگانی است. حسادت دینی دفاع از ولایت فقیه و پایه های انقلاب نظام اسلامی و جلوه آن استکبار ستیزی و مقابله با جبهه باطل و زورگویی سران سلطه است.

وی با تاکید بر اینکه کاپیتولاسیون جزو اصول انقلاب نبود، تاکید کرد: هیچکس مخالف مذاکره نیست، اما زیر بار زور نخواهیم رفت. چون ما به گذشته نرفتیم و از این به بعد تحت فشار نخواهیم بود، زیرا این ملت اهل مکتب عاشورا است و به دهان آمریکا ضربه زده و خواهد زد.

وی با اشاره به اینکه برخی موفقیت های کشور را در فضای مجازی نمی بینند و این موفقیت ها را کوچک می دانند، افزود: برخی موفقیت های به اصطلاح تزئینی را بهشت ​​موعود برای مردم نشان می دهند که شیطان است.

خاتمی به بدی هایی که برای ناامید کردن مردم انجام می شود اشاره کرد و افزود: امروز بزرگترین و بزرگترین خیانت ناامید کردن مردم است. البته باید اذعان داشت که مشکلات و مشکلاتی در کشور وجود دارد که ناشی از آمریکاست.

وی افزود: به نظر می رسد آمریکا سیاست خارجی خود را در سراسر جهان بسته و بر ایران متمرکز شده است. حتی کشورهای مستقل هم از آمریکا می ترسند، اما به فضل الهی تمام توطئه های آمریکا شکست خورده و شاخ غول شکسته شده است.»

وی تلاش برای اتحاد پیرامون ولایت را یکی از مظاهر نظام اسلامی و غیرت دینی دانست و افزود: ع.

امام موقت تهران گفت: جلوه بارز زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) حسادت دینی بود و پیام این آیین معنوی پیام بیعت با حضرت صدیحه طاهره(س) در همه عرصه ها از جمله غیرت دینی است.

دیدگاهتان را بنویسید