احیاء و حفظ نام شهدا ادامه خط شهادت و شهادت است.


ساعت: 15:55
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888077

کازی زاده هاشمی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی خود راه شهدا را ادامه داد، گفت: احیاء و حفظ نام شهدا ادامه خط شهادت و شهادت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز در یادواره شهدای روستای وفس گفت: برگزاری مراسم برای شهدا دلیل احیاء و حفظ نام شهدا و یادآوری آنهاست. قهرمانانی که می توانند به آنها افتخار کنند.”

کازی زاده هاشمی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی خود راه شهدا را ادامه داد، گفت: احیاء و حفظ نام شهدا ادامه خط شهادت و شهادت است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: مردم در طول زندگی تلاش می کنند و راهی را طی می کنند تا در آینده به نقطه ای برسند، شهدا نیز از جمله کسانی هستند که مرگشان تجاری است و مانند مردن بیهوده نیست، بلکه حرکت آنها در کنار آن کمال است.

قاضی زاده هاشمی افزود: یکی از اقدامات شهدا الگوسازی است و یادواره شهدا تلاش می کند تا توجه مردم را به این مسیر جلب کند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا نقش مهمی در باز شدن راه ها دارند، ادامه داد: وقتی بن بست پیش می آید شهدا راه نتیجه را نشان می دهند و بن بست ها را برطرف می کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه شهدا پرچمدار هستند افزود: شهدا راه ایثار و شهادت را به ملت ایران نشان می دهند و مردم ایران نیز این راه را به جهانیان نشان می دهند. مردم ایران در مکتب امام حسین (ع) تربیت شدند.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران شهدا را می شناسند و یادواره های زیادی در شهرها و روستاهای ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید