احیای فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از وابستگی به بیگانگان نجات می دهد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دومین اجلاسیه 110 شهید و روحانی کنگره شهدای استان مرکزی در مسجد مقدس اراک گفت: گام دوم انقلاب اسلامی است. اعتماد به فداکاری و ایثار که میراث گرانبهای شهداست باید به خوبی حفظ شود و رمز موفقیت ملت ایران در گام دوم انقلاب فرهنگ ایثار و شهادت است.

حتی نجف آبادی با اشاره به اینکه شهید مطهری فرهنگ ایثار و شهادت را رمز موفقیت بشر در مراحل مختلف می داند، گفت:

وی افزود: احیای فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را از وابستگی به بیگانگان نجات می دهد و ملت را از توطئه های دشمنان مصون می دارد و از این رو ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه یک ضرورت مهم است.

امام جمعه اراک گفت: رئیس جهاد و شهادت همیشه در جامعه زنده و پویا است و اقتدار روزافزون نظام اسلامی و خلق دستاوردهای بزرگ در 43 سال گذشته مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است. .

یکی از اعضای شورای تشخیص مقتضیات گفت: فرزندان امام خمینی (ره) در 43 سال گذشته با روحیه ایثار، شهادت و مجاهدت در ادوار مختلف حماسه های بزرگی را خلق کرده اند و به برکت شهیدان سلیمانی و حاجی. ، نام انقلاب اسلامی و ایران عزیز همیشه درخشان و ماندگار در تاریخ و عرصه های مختلف است.

دری نجف آبادی یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت راه عزت، سعادت و سربلندی ملت است و باید تا ظهور حضرت مهدی (عج) همواره در جامعه زنده باشد.

وی افزود: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی و وجود 7 هزار و 100 شهید استان مرکزی، فضای استان در سال های اخیر با فرهنگ ایثار و شهادت آمیخته شده و برکات زیادی نصیب مردم شده است. و تلاش همه عزیزان.” قابل تقدیر است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه راه کنگره شهدای استان مرکزی از محورهای دیدار مقام معظم رهبری بوده است، تصریح کرد: این امر موجب شده است تا فرهنگ و هنرهای مردمی استان مرکزی در این مراسم به پایان برسد. شهدا مایه امید و دلگرمی هستند.

دری نجف آبادی، مسائل حاشیه ای نباید اصل انقلاب و دستاوردهای بزرگ انقلاب را در عرصه های مختلف زیر سوال ببرد و این وظیفه همه مردم است که مرزها را زیر پا نگذارند و آرامش و امنیت جامعه باید همیشه برقرار باشد. نگهداری.

امام جمعه اراک بیان کرد: روحانیت همواره در ادوار مختلف انقلاب اسلامی سربلند و حماسه آفرین بوده و تقدیم 4 هزار روحانی شهید در کشور و بیش از 110 روحانی شهید در استان مرکزی نشان از رهبری روحانیت در دفاع از ارزش های اسلامی دارد. .

وی خاطرنشان کرد: روحانیت در حوادث و بحران هایی مانند سیل، زلزله و تاج گذاری نیز حماسه های بزرگی را خلق می کند و این برنامه ها فرصت مناسبی برای تبیین نقش مهم و موثر روحانیت در انقلاب اسلامی و پاسداشت مقدس است و نسل جوان باید از حماسه ها آگاه باشید انقلاب و این مسئله با جهاد محقق می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید