احیای واحدهای راکد اولویت مدیریت آذربایجان غربی در حمایت از تولید است


ساعت: 17:53
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877366

استاندار آذربایجان غربی گفت: احیای واحدهای راکد در راستای افزایش اشتغال از اولویت های رهبری استان در حمایت از تولید است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز ، محمدصادق معتمدیان امروز در بازدید از کارخانه دام و طیور آذرکاویان ارومیه با تاکید بر اینکه مدیران از پشت میز نشینی و تشکیل جلسه غیرعلنی پرهیز می کنند، افزود: مدیران استانی ضمن نظارت بر امور، امور واحدهای تولیدی و صنعتی وزارتخانه ها نیز باید در زمینه رفع مشکلات این مجتمع ها گام بردارند.

استاندار آذربایجان غربی حمایت از واحدهای راکد استان را برای بازگشت به چرخه تولید ضروری دانست و تصریح کرد: چشم انداز دستگاه های متولی و بانک ها برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و تلاش برای رفع مشکلات این واحدها به عنوان هدف جایگزین باید بهبود یابد و اولویت داشته باشد. برخی از سنگ کشی ها.

وی همچنین بر تسریع در روند صدور مجوزهای لازم و ارائه تسهیلات برای واحدهای تولیدی و صنعتی تاکید کرد و افزود: واحدهای فعال باید تسریع شوند.

معتمدیان با اشاره به تاکید مسئولان عالی رتبه و ارکان مختلف کشور بر لزوم حمایت از تولید، گفت: اختلاف دستگاه های متولی در استان تعیین شده قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید