اخبار جدید از توزیع سهام قضایی بازماندگان در مرحله اول

اخبار جدید از توزیع سهام قضایی بازماندگان در مرحله اول

روز جدید : رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: طبق بند الف تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۱، توزیع سهام عدالت بازماندگان در سال جاری باید انجام شود.

حسین گربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به بند الف تبصره 2 قانون بودجه 1401 گفت: تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی و همچنین کلیه افراد واجد شرایط باید اقدام کنند.

رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: بر اساس این بند از بودجه امسال باید سهام قضایی بین بازماندگان توزیع شود. در این راستا اقدامات دقیقی انجام شده و بر اساس منابع موجود جزئیاتی از قبیل نوع و اندازه سهام به افراد اختصاص داده شده است و ما درگیر هستیم و باید در مورد نحوه و نحوه واگذاری سهام به این گروه تصمیمات درستی گرفته شود. از مردم.

وی افزود: در خصوص مشمولان جدید باید مطمئن باشیم که بر اساس مشخصات ثبت شده و حقیقت، آزمایشات انجام شده در سامانه های پشتیبانی و مددکاری کمیسیون، سهام عدالت بین افراد شایسته توزیع خواهد شد. “

گربان زاده همچنین به عزم دولت برای توزیع سهام جدید عدالت بین بازماندگان اشاره کرد و گفت: در مرحله اول تلاش می کنیم بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی سهام عدالت توزیع شود.

لازم به ذکر است در این جلسه نمایندگان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر مراجع ذی صلاح نظر و آماری در خصوص تعداد بازماندگان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی ارائه کردند. بر اساس آخرین آمار ۱۳۳۷۸۷۵ نفر تحت پوشش کمیته مددکاری امام خمینی (ره) و ۲۰۲۵۸۲۵ نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی در مجموع ۳۳۶۳۷۰۰ نفر به عنوان افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مذکور فاقد عدالت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید