اخبار مهم استقلال; این ستاره باعث خوشحالی آبی ها شد

اخبار مهم استقلال;  این ستاره باعث خوشحالی آبی ها شد

دروازه بان ملی پوش استقلال که 70 دقیقه مقابل انگلیس و 90 دقیقه در دیدار تیم ملی مقابل ولز برای تیم ملی به میدان رفت، پس از چند روز استراحت تمرینات خود را با دیگر بازیکنان استقلال آغاز کرد.

سید حسین حسین نیز که به تازگی به تمرینات امروز بازگشته بود در دیدار خانگی استقلال حاضر شد و دقایقی در دروازه استقلال ایستاد.

لحظه جالب استقبال گرم بیژن طاهری از دروازه بان ملی پوش استقلال بود که سوژه عکاس باشگاه استقلال شد. از همه جالبتر اینکه اکثر بازیکنان استقلال به سیدحسین حسینی به خاطر درخشش در دیدار مقابل ولز تبریک گفتند و از عملکرد او در تنها بازی سه امتیازی که تیم ملی تنها برد ایران در این جام جهانی بود تمجید کردند. استقلالی او را یکی از ستاره های دیدار ایران و ولز نامید.

ناگفته نماند که ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال دقایقی با سیدحسین حسینی صحبت کرد و ضمن تبریک به خاطر حضور در جام جهانی از او خواست بیشتر برای دربی آماده شود و استقلال را دروازه تیم نگه دارد. بسته است..

لازم به ذکر است؛ دو ملی پوش دیگر استقلال یعنی ابوالفضل جلالی و روزبه چکی هنوز از مرخصی پس از جام جهانی به تمرینات استقلال بازنگشته اند. پیش از این گفته شده بود که این دو بازیکن احتمالا از روز سه شنبه 24 آذرماه در تمرینات تیمی شرکت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید