اخبار ناخوشایند از وضعیت جسمانی پدر کیان پیرفلک

اخبار ناخوشایند از وضعیت جسمانی پدر کیان پیرفلک

داود شلل احمدی:

* اعمال جراحی بزرگ این بیمار از جمله جراحی عروق و جراحی اعصاب در روزهای گذشته انجام شده بود، اما به دلیل وسعت آسیب ناشی از گلوله به بافت ها و استخوان ها، این بافت ها از بین رفتند و به همین دلیل، محل التهاب و عفونت .

* در روزهایی که بیمار شرایط پس از عمل را تجربه کرده است، این التهاب و عفونت باعث ناراحتی او می شود. پس از این التهاب، بیمار دچار سپسیس (واکنش بیش از حد سیستم ایمنی به عفونت) می شود که باعث اختلال در تنفس و حرکات روده می شود. به همین دلیل دو بار در روز پنجشنبه 3 و شنبه 5 دی 1401 در اتاق عمل مجدداً از نظر وجود عفونت در ناحیه شکم معاینه شد که خوشبختانه بیمار عفونت شکمی نداشت و فقط بافت ها و استخوان های تخریب شده بود. آلوده شدند.

* با توجه به شرایط شدید تخریب بافت و استخوان، درمان بیمار طولانی مدت خواهد بود و امیدواریم بدن وی بتواند شرایط موجود را تحمل کند و این مرحله از بیماری و درمان را به خوبی پشت سر بگذارد.

* تیم های پزشکی به طور جدی در حال نظارت و درمان میستم پیرفلاک هستند اما متاسفانه امروز به دلیل وضعیت سپسیس تنفس بیمار کاهش یافته و تیم بیهوشی بیمارستان وی را به دستگاه تنفس مصنوعی وصل کرده و وضعیت وی در حال حاضر تحت درمان دارویی و درمانی است. او در مراقبت های ویژه است.

* شامگاه چهارشنبه 4 آبان ماه کودکی 9 ساله در ایذه کیان پیرفلک جان باخت و پدرش نیز یکی از مجروحان آن شب بود.

دیدگاهتان را بنویسید