اختتامیه نخستین جشنواره ملی «مرد میدانی» در ساری/ 20 اثر به مرحله کشوری راه یافت.

ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793413

اختتامیه نخستین جشنواره استانی افتخارآفرین با فیلم مرد میدانی با معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره در سالن سینمای دفتر مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، امشب در مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی به مرد میدان افتخار می کنم که خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت فرزندان و نوه ها را در حضور یک شهروند حافظ آثار و نشر مقدسات ثبت کرد. ارزش ها حفاظت از مازندران استانداری و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن سینمای دفتر مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با حضور و تجلیل از برگزیدگان جشنواره دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، در مراسم اختتامیه جشنواره از پوستر و تندیس این جشنواره رونمایی شد.

به گفته دبیر جشنواره، بالغ بر 450 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که از این تعداد 20 اثر به مرحله کشوری راه یافته است.

در مراسم اختتامیه این جشنواره خانم مهتا درزی به عنوان برگزیده اول، ابوالفضل محمدزاده به عنوان برگزیده دوم و پوریا اسکندرزاده به عنوان برگزیده سوم انتخاب شدند.

به ترتیب ذیل نفرات برگزیده چهارم تا بیستم که جواز حضور در مرحله کشوری را کسب کرده بودند معرفی و با اهداء لوح و تندیس جشنواره به آنان اعطا شد.

امیرعلی بابکی، حسین آهنگر، دونا اسکندرزاده، مجید پورحسین، فاطمه کیانی، نیایش شاکری، یاسین طالبی، سید اسماعیل حسینی پور، ابوالفضل دومندجیری، الناز سلیمانی، پریا علیزاده، مازاده مازاده، فاطمه هازامه، فاطمه حاظم مازاده

همچنین در قسمت تشکر از افرادی که کارشان شایسته تقدیر اعلام شد از افراد زیر تقدیر و تجلیل شد:

مجتبی علی نسب، زینب السادات هاشمی، سیدعلی جلال نژاد، هستی باقری، محمدمهدی باقری و مهدیار کلانتری 6 نفر بودند که آثارشان توسط دبیرخانه جشنواره میدان میدان مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید