اختصاص یک میلیارد میلیارد برای حمایت از شرکت های دانش بنیان / حل مشکلات جنوب استان کرمان با تشریح نام سال


ساعت: 10:17
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819399

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان به مجلس گفت؛

منصور شکراللهی گفت: با تبیین نامگذاری سال به نام تولید دانش بنیان، اشتغال زایی مشکلات جنوب استان برطرف می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منصور شکراللهی در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان گفت: مقام معظم رهبری چند سالی است که موضوع تولید را به عنوان نام سال مطرح کردند و سال جدید را تولید دانش بنیان، اشتغال زایی معرفی کردند.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس با تاکید بر اینکه عنایت رهبر فرزانه انقلاب بیشتر در حوزه تولید است، گفت: اگر کشور در این عرصه موفق باشد مشکل اقتصاد و معیشت مردم است. حل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال مجلس یک هزار میلیارد وام برای حمایت از شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته بود، هدف از این کار را تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد.

شکراللهی گفت: در جنوب استان کرمان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه کشاورزی وجود دارد و سالانه چهار میلیون محصول در این حوزه داریم و اگر در این راستا اقدام شود، مشکل اشتغال در جنوب استان نیز وجود دارد. استان حل خواهد شد.»

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس تاکید کرد: ظرفیت کشاورزی جنوب استان کرمان بسیار بالا است و می تواند مشکلات اقتصادی و صادراتی کشور را حل کند. آیت الله رئیسی به استان، بحث کشاورزی جنوب کرمان است.

وی گفت: ما با تولید محصولات مشکلی نداریم و مشکل ما خرید و مصرف مردم است. ما در زمینه بسته بندی و صادرات مشکل داریم و اگر دولت کمک کند و زیرساخت های کشاورزی را با ظرفیت حل کند.» مشکل اشتغال جوانان منطقه حل می شود.

شکراللهی گفت: هفت شهرستان جنوب استان پتانسیل بالایی دارند و مسئول و نماینده گیرافت و عنبرآباد در مجلس با رئیس جمهور در مجلس جلساتی داشتند و گزارش های مکتوب به وی دادیم.

نماینده پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس با بیان اینکه با تبیین نام سال به عنوان «تولید دانش بنیان، اشتغال زایی» مشکلات جنوب استان حل می شود، گفت: در این راستا مشکلات حوزه جنوب استان برطرف می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید