اختصاص 10 میلیارد تن برای اجرای پروژه های بازسازی قزوین

وی با بیان اینکه تامین مالی پروژه های بازسازی به سه قسمت تقسیم می شود، افزود: بخشی از وام به صورت مستقیم از محل راه و شهرسازی تامین می شود که شامل پروژه های بهسازی معابر منطقه فردوس آبیک، هادی آباد قزوین، کاروانسرای آبیک، بافت مرکزی بوئین زهرا، مرکز بهداشت خیابان بلاغی در محله قزوین و سردار و راه آهن است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: سایر وام های پروژه های بازسازی از سوی سایر ادارات برای انعقاد تفاهم نامه بین راه و شهرسازی و اداره مربوطه ارائه می شود.

حاج میرصادقی ادامه می دهد: 800 میلیون تن برای مدرسه سازی و 500 میلیون تن برای بهسازی آب و فاضلاب منطقه فردوس آبیک برای امضای تفاهم نامه از جمله وام از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان کاسوین است.

وی اذعان داشت: طرح ساماندهی منطقه خوله کوه در منطقه سردار جنگل شهرستان توکستان توسط شهرداری در حال اجراست که 500 میلیون تن برای پروژه و 700 میلیون تن برای تکمیل مدرسه 6 کلاسه در این محل در نظر گرفته شده است. راه و شهرسازی استان.

این مسئول بیان کرد: با توجه به اینکه طرح اصلاح شبکه آبرسانی و فاضلاب توسط آبفا در منطقه امامزاده حسین (ع) قزوین در حال اجراست، 500 میلیون تن اعتبار از محل وام بازآفرینی در این محل اعطا خواهیم کرد.

حاج میرصادقی یادآور شد: توزیع 900 میلیون تومان برای تکمیل مدرسه 12 کلاسه، 500 میلیون تومان برای بهسازی راه و 50 میلیون تومان برای معاونت فنی و حرفه ای برای توانمندسازی اهالی منطقه هادی آباد قدوین از برنامه های این اداره کل است. ریاست «راه و شهرسازی» در زمینه وام.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید