اختصاص 20 میلیارد ریال برای پروژه پارک آبی بندرعباس

زمان: 19:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800312

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث، فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه پارک آبی بندرعباس خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; جواد واحدی در بازدید از پروژه پارک آبی بندرعباس گفت: پارک آبی بزرگ در مرکز استان با وام 2000 میلیارد ریالی به مساحت 26000 متر مربع یکی از پروژه های بزرگ گردشگری بندرعباس است. که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات این پروژه زیرساخت و راه دسترسی است، افزود: با دستور وزیر ضرغامی، وزیر میراث، فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی 20 میلیارد ریال اعتبار برای دسترسی، گازرسانی و گازرسانی اختصاص داده ایم. ورود. و مشکلات رمپ های خروجی و جاده های دسترسی.

واحدی افزود: این پروژه نیاز به اعتبار بیشتری دارد اما این مبلغ را برای سهم خود در نظر گرفته ایم تا انشاالله در اردیبهشت سال آینده شاهد افتتاح یکی از بزرگترین پروژه های جنوب کشور باشیم. .

پارک آبی بندرعباس با مساحت 26000 متر مربع یکی از پروژه های بزرگ گردشگری بندرعباس است که دارای رودخانه آرام، دریاچه پر هیاهو، دریاچه کودکان، سرسره های متنوع با ارتفاع 21 متر تا 14 متر می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید