اختصاص 30 هکتار زمین برای ساخت شهرک پسماند در یزد/ درخواست مردم برای جابه جایی «پسماندها» درخواست درستی است.


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807061

استاندار یزد گفت: مساحت پیش بینی شده برای احداث شهرک پسماند یزد تقریباً 30 هکتار است که در شرایط فعلی جابجایی بلوک های فعلی بر عهده خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد رستگاری استاندار یزد در گفت و گو با یزدرسا با بیان اینکه در شرایط کنونی وجود واحدهای زباله مجاز و غیرمجاز در مجاورت مسکن یزد به معضلی برای شهروندان تبدیل شده است، گفت: متاسفانه به دلایل مختلف جابجایی و جابجایی این واحدهای مسکونی در شهر یزد به یک معضل تبدیل شده است. این بلوک ها سال هاست ادامه دارد.

وی ادامه داد: در حال حاضر مساحتی حدود 30 هکتار برای ایجاد شهرک پسماند در نظر گرفته شده است که در شرایط کنونی وظیفه جابجایی بلوک های فعلی واقع در شهر و کاربری های موجود را بر عهده دارد.

رستگاری با اشاره به اینکه این زمین در صورت نیاز در فازهای زیر قابل بهره برداری است، خاطرنشان کرد: با همکاری دستگاه های ذیربط، اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی ذیربط و به ویژه دادستانی و انقلاب یزد در تلاش هستند تا رفع موانع موجود برای تسریع در شروع و پیشرفت کار بخش خصوصی، خدای ناکرده.

وی با تاکید بر اینکه موضوع ایجاد این شهرستان یکی از دغدغه ها و اولویت های استاندار است، گفت: در این راستا و برای تاکید بر اولویت موضوع، یکی از جلسات بعدی را برای ایجاد مشکل برگزار کردیم. همه این اقدامات باعث تسریع در ساخت این شهر می شود.

نجات استاندار یزد در پایان گفت: موضوع ساماندهی اتحادیه های پسماند و ایجاد شهر مستقل یکی از مطالبات بحق و بجای مردم است که باید با تلاش همه دستگاه های مسئول در اسرع وقت محقق شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید