اختصاص 5 میلیارد تن اعتبار به 8 مرکز بهداشتی درمانی از محل وام محرومیت زدایی


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840363

معاون برنامه ریزی وزارت علوم پزشکی در خراسان شمالی گفت؛

حسن براتی زاده از پرداخت 50 میلیارد ریال وام به هشت مرکز بهداشتی درمانی از محل وام محرومیت زدایی خبر داد و گفت: مراکز بهداشتی درمانی مشارکتی خواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت و گو با عصرترک گفت: اما این پروژه در مرحله سفت کاری به دلیل کمبود اعتبار متوقف شد.

وی با بیان اینکه پیگیری های انجام شده این پروژه منجر به اخذ وام جدید به مبلغ 2.5 میلیارد ریال شده است، گفت: با هماهنگی خیرین و نظارت دفتر فنی دانشگاه در اسرع وقت برای تسریع در اجرا و بهره برداری از پروژه انجام شده است. .

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این بازدید توصیه های لازم را برای رفع موانع و مشکلات موجود برای فراهم آوردن شرایط مساعد برای تسریع در روند اجرای پروژه ارائه کرد.

براتی زاده همچنین از پرداخت 50 میلیارد ریال وام به هشت مرکز بهداشتی درمانی از محل وام محرومیت زدایی خبر داد و افزود: با توزیع این وام ها شاهد تکمیل و بهره برداری از برج، شاه اجاقی، گز آباد، قزل قلعه بالا، سرحسو هاشم، حنامه خواهیم بود. و معاون مراکز بهداشتی درمانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید