اختصاص 50000 میلیارد دلار برای اجرای رتبه بندی معلمان

اختصاص 50000 میلیارد دلار برای اجرای رتبه بندی معلمان

محمدحسن آصفری افزود: موضوع رتبه بندی معلمان بیش از یک دهه است که مطرح بوده و به عنوان موضوعی جدی پیگیری می شود که مورد تایید همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است.
وی تاکید کرد: موضوع رتبه بندی معلمان نواقصی دارد و این طرح فقط مختص معلمان است و شامل افرادی که در کادر اداری و خدماتی نیز هستند نمی شود.
نماینده مردم اراک کمیجان و هنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید دارند که این مهم باید محقق شود زیرا نیروهای خدمات رسان و سایر کادر آموزشی با همکاری معلمان در مدرسه تاکید می شود. که در این راستا فقط باید رتبه بندی معلمان حاصل شود و کارکنان و کارکنان آموزش و پرورش و خدمات حذف شوند.
وی افزود: افزایش دستمزدهای دریافتی از این طرح با وجود تورم و مشکلات موجود در جامعه جوابگوی معیشت این قشر نیست و در صورت عدم تعادل در بحث درآمد و تورم در جامعه، اجرای این طرح نتیجه ای نخواهد داشت. تأثیر مفیدی دارند.”
نماینده مردم اراک، کمیجان و هنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا به درخواست دولت، بحث رتبه بندی معلمان توسط کمیسیون تا دو هفته آینده به جلسه علنی و قانونی لازم بازمی گردد. اقداماتی انجام خواهد شد.
آصفری گفت: امیدواریم نرخ تورم در کشور به گونه ای باشد که مقوله افزایش حقوق بر اساس تورم حذف شود و با درآمد فعلی همه کارمندان کشور بتوانند نیازهای معیشتی خود را تامین کنند.

استان مرکزی 12 شهرستانی دارای 7 کرسی در مجلس شورای اسلامی است که دو کرسی آن متعلق به اراک، کمیجان و هنداب است.

دیدگاهتان را بنویسید