اختلافات فزاینده بین آمریکا و اسرائیل بر سر ایران

اختلافات فزاینده بین آمریکا و اسرائیل بر سر ایران

روز جدید در این دیدار، مقامات اسرائیلی و آمریکایی نظرات متفاوتی در مورد لزوم وجود یک تهدید نظامی معتبر و معتبر برای جلوگیری از توسعه برنامه هسته ای ایران داشتند.

در کنفرانس امنیتی سالانه در بحرین، منامه که با حضور جو بایدن، مشاور رئیس جمهور آمریکا در امور خاورمیانه، برت مک گورک، و ایلات هولاتا، مشاور امنیت ملی اسرائیل، برگزار شد، وب سایت اکسیس اعلام کرد که اختلافات بین مقامات آمریکایی و این سایت، اسرائیل را به زبان عربی نشان داده است. مقامات و کارشناسان غربی

به گزارش آفتاب نیوز، این وب سایت اعلام کرد: مقامات اسرائیلی گفتند اسرائیل لزوم جلوگیری از نفوذ انرژی هسته ای ایران را درک کرده است، در حالی که مقامات آمریکایی از تعهد دولت بایدن برای مدیریت مهار ایران صحبت کردند.

در این دیدار، مقامات اسرائیلی و آمریکایی نظرات متفاوتی در مورد لزوم تهدید نظامی معتبر و معتبر برای خنثی کردن برنامه هسته‌ای ایران داشتند.

هولا گفت اسرائیل آماده توقف برنامه هسته ای ایران و دفاع از خود است.

مک گورک در عین حال گفت که ایالات متحده بر مذاکرات وین متمرکز است و در صورت شکست این مذاکرات، دولت بایدن گزینه های دیگری را بررسی خواهد کرد.

او استدلال می کند که اقدام نظامی می تواند به برنامه هسته ای ایران آسیب برساند، اما رفتار ایران را تغییر نخواهد داد.

مشاور بایدن تاکید کرد که تصمیم ترامپ برای خروج از برجام در سال 2015 به ایران اجازه داد تا برنامه هسته ای خود را توسعه دهد.

وی خاطرنشان کرد که سیاست ترامپ برای اعمال فشار حداکثری بر ایران شکست خورده است. با این حال، کفر گفت که سیاست شما اینطور عمل نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید