اختیارات وزارت بهداشت در برخورد با تخلفات طرح هوشمند کرونا

ساعت: 12:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791188

معاون فنی مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت، وزارت بهداشت را به عنوان ناظر عالی بر اجرای طرح هوشمند کرونا که از اختیارات قانونی برای برخورد با تخلفات است، معرفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن فرهادی به پنج الزامی که برای اجرای طرح کنترل هوشمند کرونا در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: این الزامات با مشارکت همه دستگاه ها تنظیم شده و همه در اجرای آن دخیل هستند. پس ضمانت اجرای آن در هر یک از موارد پنج گانه قید شده است.

وی با اشاره به پنج اداره پرسنلی، واحدهای بازرگانی، صنعتی و صنفی، مناسبت ها و آیین های مذهبی، آموزشی و سفر افزود: هر کدام از این ادارات ضمانت اجرایی خاص خود را دارند.

فرهادی تاکید کرد: وثیقه یعنی همان جرایم و مجازات ها به عنوان انحراف از ضوابط طرح قرنطینه هوشمند که امیدواریم به این مرحله نرسد و مجازات و جریمه ای نداشته باشیم.

معاون فنی مرکز بهداشت محیط و کار وزارت بهداشت به اصناف اشاره کرد و گفت: در صورتی که هر یک از واحدهای صنفی ۲ دوز واکسن دریافت نکرده باشند و پروتکل‌ها را رعایت نکنند، تعطیل و پلمب می‌شوند. 30 روز.

وی با اعلام اینکه بازرسان بهداشت محیط برای نظارت بر اجرای طرح هوشمند آمادگی دارند، ادامه داد: وزارت بهداشت به عنوان ناظر عالی این طرح از اختیارات قانونی برای برخورد با تخلفات است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید