اخطار کشتن مسئولان دریافت کرده ایم!

اخطار کشتن مسئولان دریافت کرده ایم!

سرویس اطلاعاتی موساد رژیم موقت صهیونیستی عصر امروز اعلام کرد که هشدارهایی درباره ترور کارمندان فعلی و سابق این سازمان دریافت کرده است.

شبکه یهودی «کان» گزارش داد که موساد هشدارهایی در مورد آسیب رساندن به کارمندان خود در خارج از فلسطین اشغالی دریافت کرده و در این راستا تلاش خواهد کرد تا امنیت آنها را تضمین کند.

موساد همچنین مدعی است که علاوه بر توجه به کارکنان خود در خارج از رژیم صهیونیستی، بر تامین امنیت مقامات عالی رتبه سابق خود نیز تمرکز خواهد کرد.

در نهایت این سازمان گفته است که این اقدامات به دلیل تنش با جمهوری اسلامی ایران بوده است.

در همین راستا، پس از عملیات پیچیده امنیتی موساد برای خرابکاری در یک مرکز صنعتی در اصفهان که منجر به دستگیری تمامی کارکنان آن توسط وزارت اطلاعات ایران شد، موساد پس از برکناری ایران، حداقل 6 نفر از مقامات برجسته مرتبط با این دفتر را اخراج کرد. رئیس اداره آنها را به طرق مختلف برکنار کرد و کشت.

مهرماه گذشته منابع خبری اعلام کردند «تومر ایکس»، «آیالون شاپیرا»، «شارون اسمال»، «شیلا وستلند»، «افک آهارون»، «ایتامار هرار» 6 مقامی هستند که متهم به ارتباط با ایران هستند. شما در جریان بازجویی توسط موساد کشته شدند.

موساد که افشای عملیات خرابکارانه مفصل خود را رسوایی بزرگی برای خود می دید و برای جلوگیری از نفوذ دستگاه امنیتی ایران، مجبور شد همه این مقامات را برکنار کند تا بتواند از بقیه محافظت کند. مردم و ارتباطات آنها

دیدگاهتان را بنویسید