«اخلاص در عمل» رمز ماندگاری شهید سلیمانی در دلهاست.

وی افزود: اخلاص در عمل، مردمی، انقلابی و یکنواخت و صداقت حاج قاسم سلیمانی، این شهید والامقام را برای همیشه در یاد تاریخ و در دل ملت های آزاده جاودان کرده است.


رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: حاج قاسم سلیمانی معجزه خداوند در زمان های اخیر و پایان حجت بر همه مردم جهان است و الگو و اسطوره ای است که خداوند متعال او را برای همه عالم بزرگ کرده است.


وی گفت: روزی که شیطان و پیروانش در سراسر جهان به دنبال جدایی انسان از خداوند هستند، مردی با روحیه متعالی و اخلاص در عمل، با حضور در میدان نبرد حق علیه باطل، موفق به ایجاد انقلاب فکری و فرهنگی در دنیا ذهن ها را به سوی خدا برد و به خدایی شدن منتهی شد.

سرباز با اشاره به حضور بی نظیر میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی گفت: و جبهه ولایت خدا و این نفوذ عظیم «حاج قاسم در ذهن و قلب مردم دنیاست.

وی گفت: ما باید با الگوبرداری از شهید سلیمانی برای حفظ اسلام بایستیم و جهاد کنیم. و در زمانی که استکبار با همه چیز مخالف است، وظیفه ماست که با استکبار جهانی مقابله کنیم و برای حفظ اسلام و عزت مسلمین مبارزه کنیم.

حاج قاسم سلیمانی الگویی برای مردم و اعضای جبهه مقاومت در سراسر جهان است

این مقام مسئول بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی الگوی خوبی برای مردم و اعضای جبهه مقاومت در سراسر جهان است و با شهادت خود این الگو بودن را ثابت کرد و وظیفه ماست که اهداف و اقدامات را دنبال کرده و راه حج را ادامه دهیم. قاسم به جبهه راست. که امیدواریم موثر واقع شود.

وی افزود: باید سالروز شهادت اسطوره مقاومت، شجاعت و استقامت و مرد مبارزه با تروریسم، شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ کشور را گرامی بداریم.

این سرباز گفت: 19 دی ماه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است که به دلیل تقارن با ایام دهه نور و شهادت حاج قاسم سلیمانی به آن رنگ و بوی فاطمه بخشید.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی قزوین گفت: تبیین حضور حماسی مردم نهم دی به عنوان یک اتفاق بی نظیر و تبیین سیره مکتبی و عملی شهید سلیمانی و شاخصه های اصلی نظام فکری این بزرگوار. شهید را باید در نظر داشت

وی افزود: در برنامه های بسیج دانشجویی تبیین ماهیت و زمینه تروریسم دولتی و ناآگاهی معاصر آن از جهان و مصادیق آن که یکی از مهمترین آنها ترور حاج قاسم سلیمانی و یارانش به عنوان اسطوره های مقاومت در اسلام است. جهان. “شامل.

سرباز در پایان گفت: سال گذشته با پویش مجازی بزرگ مدرسه سلیمانی رکورد حضور دانش آموزان قزوینی در کشور شکسته شد و امیدواریم امسال نیز شاهد مشارکت بالای دانش آموزان در استان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید