اداره بازرسی آتش نشانی پارس جنوبی/آتش سوزی از بازرسی منطقه ویژه عسلویه کوتاهی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر. بر اساس اخبار منتشر شده در فضای مجازی جمعه شب، فرد یا افراد ناشناس با سخنرانی دفتر رئیس و رئیس این اداره، ساختمان بازرسی منطقه ویژه انرژی پارس را به آتش کشیدند.

مختار جوانزاده رئیس بازرسی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در گفت و گو با خبرنگار ما با تایید این خبر گفت: شب حادثه در مرکز استان بودم که نیروهای HSC تماس گرفتند و از آتش سوزی به من اطلاع دادند.

جوانزاده گفت: بررسی های اولیه نشان می دهد این اقدام کاملا عمدی بوده است. چند نفر حصار را شکستند و مواد قابل اشتعال را به سمت سرویس بازرسی پرتاب کردند.

وی در پاسخ به اینکه به چه اسنادی آسیب وارد شده است، تاکید کرد: خوشبختانه اسناد نسوزانده است، اما آتش کولر، میز، صندلی و برخی لوازم خانگی سوخت.

رئیس سازمان بازرسی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: هفته گذشته نیز حادثه مشابهی در دفتر اداره کار به دلیل نارضایتی جویندگان کار رخ داد که باید بررسی و هدف اصلی مشخص شود.


fc091770 9f2e 41d2 b63c e2bc3842a265 خبر خاکستری

دستگاه های نظارتی و استاندار بوشهر باید سریع وارد شوند چرا برخی به فکر آتش زدن بازرسی سازمان مناطق ویژه افتادند؟ این افراد چه کسانی هستند و چه تخلفاتی مرتکب شدند که باعث آتش زدن سازمان بازرسی شد؟

با توجه به اینکه سابقه آتش زدن ساختمانهای حساس در سازمان ویژه خرابکاری وجود دارد. امروز در دستور کار بازرسی است که محل ثبت نام و همکاری با متخلفان مجموعه است که باید پاسخگو باشند.

با توجه به حساسیت این محل حادثه، وزارت نفت باید پاسخگوی عامل اصلی حادثه برای افکار عمومی به ویژه مردم استان بوشهر به عنوان میزبان صنعت نفت باشد.

حق پاسخگویی برای سازمان منطقه ویژه انرژی پارس محفوظ است. پایگاه خبری تحلیلی سپاس خبر آخرین اخبار در این زمینه را منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید