ادامه بارش خفیف و پراکنده در مازندران

ساعت: 20:05
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798950

احمد اسدی آسمان مازندران را در هفته جاری عمدتا صاف تا نیمه ابری عنوان کرد و گفت: در این هفته شاهد بارش های پراکنده و خفیف در نقاط مختلف استان به ویژه در ارتفاعات خواهیم بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد اسد در گفت و گو با خبرنگار بلاغ در خصوص پیش بینی هوای مازندران در روزهای آینده اظهار داشت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، هوای استان مازندران از روز شنبه 18 دی ماه لغایت جمعه 24 دی ماه، اکثرا صاف است. باران است.

وی افزود: بر این اساس آسمان استان برای امروز در نواحی ساحلی، دشت ها و دامنه ها ابری متغیر با کاهش نسبی دما و در بعد از ظهر و شب ابری همراه با بارش خفیف و کوتاه مدت و وزش باد پیش بینی می شود. “

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در ارتفاعات آسمان صاف تا نیمه ابری با کاهش نسبی دما گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود.

اسدی با بیان اینکه فردا یکشنبه 28 دی ماه آسمان نیمه ابری تا ابری است گفت: در مناطق ساحلی و دشتی احتمال بارش خفیف باران با کاهش تدریجی ابر پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: آسمان مناطق روستایی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری صاف تا نیمه ابری با افزایش نسبی دما و گاهی با افزایش ابر و وزش باد و از سه شنبه شب در رشته کوه های غربی شاهد بارش پراکنده خواهیم بود.

معاون هواشناسی مازندران با توصیف آسمان روز چهارشنبه صاف تا نیمه ابری گفت: آسمان استان در روز پنجشنبه صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود که در بعدازظهر با بارش باران و کاهش تدریجی دما همراه خواهد بود.

اسد خاطرنشان کرد: آسمان برای آخرین روز هفته جاری در مناطق روستایی، صبح ابری همراه با بارش باران و به تدریج کاهش ابر پیش بینی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید