ادامه روند رسیدگی به پرونده اخلاقی کنعانیان در کمیته اخلاق / دعوت از تیم ملی برای جلوگیری از انتقام جنایت!

ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1802938

واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال به بی اخلاقی؛

پرونده اخلاقی مدافع تیم ملی فوتبال ایران با وجود دعوت به اردوی جنوب، همچنان در دستگاه قضایی فدراسیون فوتبال مفتوح است.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ اعلام شب گذشته لیست بازیکنان مورد نظر دراگان اسکوچیچ برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران جنجال زیادی به پا کرده است. دعوت از محمدحسین کنعانی زادگان پس از پدیدار شدن میدان های عجیب و غریب از مهمترین نکات مطرح شده در این زمینه بود.

در شرایطی که پرونده این بازیکن به دلیل پخش یک فایل صوتی غیراخلاقی به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارجاع شد و حتی جلسه ای برای شنیدن دفاعیات نماینده مدافع حاشیه ای برگزار شد، دراگان اسکوچیچ دوباره از او دعوت کرد تا درباره نقش غیرشهروندی ها زمزمه های زیادی کند. در تعیین لیست تیم ملی باید انفعال فدراسیون فوتبال در دفاع از اخلاق و تربیت را شنید.

شب گذشته اما محتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال از باز شدن پرونده محمدحسین کنعانی زادگان خبر داد و گفت: باید مشخص شود. تا زمان صدور حکم؛ کنعانی ها می توانند برای تیم ملی بازی کنند.

در همین راستا، امروز حسین شریفی، مدیر روابط عمومی و سخنگوی فدراسیون فوتبال به طور غیررسمی در توئیتی از ادامه روند نظارت و بررسی پرونده این مدافع ملی پوش برای احراز تخلف یا تبرئه وی در کمیته اخلاق خبر داد و نوشت: قانون و اخلاق خط قرمز است آنها فدراسیون فوتبال هستند اما انتقام قبل از جنایت صورت نمی گیرد. هر وقت قوه قضائیه از موضوعی مطمئن شد، فدراسیون فوتبال هم از این موضوع پیروی خواهد کرد.»

baee2e65 005b 4f31 a9af c77285a52bc1 خبر خاکستری

مشخص نیست آیا واقعا پیگیری این رویه واحد از سوی دو مسئول فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران به معنای ادامه این پرونده مهم غیراخلاقی در کمیته مربوطه است یا صرفا سیاستی برای کاهش فشار و تنش رسانه ای است. جو بعد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید