ادامه پیگیری مطالبات بازنشستگان / تلاش برای خدمت به مردم

ادامه پیگیری مطالبات بازنشستگان / تلاش برای خدمت به مردم

روز جدید : رئیس جمهور گفت: تک رقمی بودن و بعضاً صفر بودن قربانیان و همچنین پایین بودن آمار ابتلا به بیماری های قلبی عروقی در کشور که باعث از سرگیری کلاس ها و ایجاد شور و نشاط در کشور شد، نتیجه حمایت مردمی است. به ویژه تلاش و اقدام اجتماعی، پزشکی و پرستاری را می شناخت و قدردان این زحمات بود.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز هیئت دولت، امید آفرینی در جامعه را یکی از خواسته های مقام معظم رهبری و وظیفه مهم دولت دانست و تاکید کرد: حاشیه ها نباید مانع از خدمت رسانی دولت به مردم و ایجاد امید در دل ها شود.

رئیس جمهور ایجاد یأس در دلها را کار شیطان و شیاطین دانست و گفت: خداجوی همیشه زنده است و ما به عنوان خدمتگزار ملت باید هم به آینده امیدوار باشیم و هم روح امید را به آن تزریق کنیم. جامعه.

رئیسی با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر مصطفی چمران و سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی که با امید و روحیه جهادی از سد «سدها» گذشتند، تا بن دندان مسلح با کمترین تجهیزات دست به کارهای بزرگی زد. با او آنها را الگو نامید.

رئیسی اقدام و تلاش پزشکان و پرستاران در مقابله با اپیدمی تاج را از دیگر مصادیق امید آفرینی در جامعه خواند و افزود: ایشان برای خانواده ها خلق کرده بود، با ایثار و فداکاری، علیرغم همه کاستی ها در خدمت رسانی، ارائه کردند. خاک و زمینه بازگشت امید و نشاط را در جامعه فراهم کرد.

رئیسی تاکید کرد: شرایط کنونی که در برخی از روزها مرگ و میر از تاج به صفر و تک رقمی می رسد و همچنین سطح بسیار پایین ابتلا به این بیماری امکان بازگشایی در اقشار مختلف و ایجاد شور و نشاط در کشور را به ثمر رساند. مردم دوستی به ویژه تلاش ها و اقدامات جامعه پزشکی و پرستاری و اینجانب در ماه های اخیر در تهران و برخی شهرستان ها با مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی شاهد این مجاهدت ها و تلفات بوده ام و از ایشان سپاسگزارم.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به دیدارهایی که در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری با عشایر داشت، گفت: عشایر عزیز ما در دوران دفاع مقدس 10 هزار شهید دادند و سختی های زیادی را متحمل شدند. استقامت دارند و در دلشان اثری از یأس و ناامیدی نیست.

رئیسی افزود: برخی رسانه های خارجی به ویژه شبکه های فارسی زبان در صدد ایجاد یأس و ناامیدی در دل مردم هستند اما همواره در حضور مردم عزیزمان در صحنه شکست خورده و به هدف خود نرسیده اند.

وی گفت: امروز در یک جنگ اقتصادی هستیم.

رئیس جمهور به معاون اول رئیس جمهور، معاون حقوقی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه های ذیربط دستور داد تا بر درخواست مستمری بگیران برای بازنشستگی نظارت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید