ادای احترام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به شهدای گمنام شهداد

ادای احترام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به شهدای گمنام شهداد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بانک رفاه کارگران، در این سفر دکتر الله غنی و هیات همراه در مراسم افتتاحیه پروژه ها و طرح ها که شامل ساخت 33 واحد مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش امام خمینی (ره) بود، حضور یافتند. برای امداد، لایروبی 5 رشته قنات، احداث استخر کشاورزی، ساخت 50 سرویس بهداشتی در مناطق مختلف شهر و بازسازی و ساماندهی مزار شهدای گمنام شهر شهداد.
دکتر الله غنی رییس اجرایی بانک رفاه کارگران و دکتر پور ابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و هیأت همراه با حضور بر مزار شهدای گمنام این شهرستان که با مرمت و بازسازی مزار شهدای گمنام این شهرستان انجام شد. کمک بانک رفاه کارگران آرمیده در این مکان مقدس به مقام شامخ این شهدای والامقام ادای احترام کرد.
دکتر الله غنی در این مراسم گفت: بانک رفاه از بدو تاسیس به عنوان بانک اجتماعی، علاوه بر ارائه خدمات بانکی، در حوزه مسئولیت اجتماعی نیز فعال بوده است. حمایت بانک از پروژه های در حال بهره برداری امروز نیز در راستای نقش موثر بانک در حوزه مسئولیت اجتماعی است.
وی افزود: شهرستان شهداد یکی از کم برخوردارترین شهرستان های استان کرمان است و بانک رفاه کارگران تلاش کرده تا پروژه های خود را برای محرومیت زدایی شهرستان اجرا کند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران به ظرفیت های گردشگری شهرستان شهداد اشاره کرد و گفت: این شهرستان دارای ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری و مشاغل داخلی است که متاسفانه تاکنون بهره برداری مناسبی از این ظرفیت ها صورت نگرفته است. باید اقدامات مناسبی برای بهره برداری از این موضوع انجام شود.» در صورت شروع ظرفیت، بانک رفاه از این اقدامات حمایت خواهد کرد.
وی تصریح کرد: تمامی پروژه های اجرایی در این شهرستان باید دارای پیوست برای اشتغال زایی باشد. بی شک ایجاد اشتغال علاوه بر ایجاد رفاه و رفاه، از آسیب های اجتماعی و جرایم مرتبط با جرم جلوگیری می کند.
دکتر الله غنی به تسهیلات اشتغالزایی بانک رفاه کارگران اشاره کرد و گفت: اقدامات این بانک در این زمینه بسیار گسترده است و بانک آمادگی دارد از منابع داخلی و همچنین منابع صندوق توسعه ملی نزد این بانک استفاده کند. تکمیل و اجرای پروژه های خرد «هر دو کلان در استان کرمان و به ویژه شهرستان شهداد استفاده می کنند و در نتیجه بستر توسعه اشتغال در این استان را فراهم می کنند.
داکتر الله غنی به لزوم جذب سرمایه گذار اشاره کرد و گفت: باید زمینه این مهم فراهم و از ابزارهای مختلف برای این امر استفاده شود.
وی تاکید کرد: بانک کارگران بخشی از سازمان تامین اجتماعی است و به عنوان بانکی فعال در حوزه رفاه اجتماعی شناخته می شود. بیش از 60 سال است که این بانک همواره با رویکرد توجه به فقرا و مستضعفان کار کرده است و آمادگی داریم با این رویکرد حمایت های مالی و تسهیلاتی برای محرومیت زدایی شهداد و ایجاد رونق اقتصادی در این شهرستان ارائه کنیم. . باز کردن.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پایان با تشکر از جهادگران و تمامی کسانی که بانک رفاه کارگران را در اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان شهداد یاری کردند، گفت: از راور در مجلس شورای اسلامی تشکر می کنم که واقعا ارزشمند است. موسس و همکار بانک رفاه برای اجرای طرح های محرومیت زدایی در شهرستان شهداد.

دیدگاهتان را بنویسید