ادعاهای جدید: «ارتش یمن» و «نشانه های ظهور»

اظهارات جدید:

روز جدید عباس امیری فر در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد مشاور و نزدیک ترین روحانی او شد

عباس امیری فر، نزدیک ترین روحانی به محمود احمدی نژاد در دولت وی، در متنی که به بهانه حمله اخیر یمن به عربستان برای انصاف نیوز ارسال شده، از کلمات «علائم ظهور» و «ارتش یمن» استفاده کرده است. عبارتی که جریان اصولگرا به خاستگاه تاریخی آن اشاره می کند.

در عین حال برخی از کاربران اصولگرای توئیتر نیز از ادبیات مشابهی استفاده کرده اند، مثلا کاربری با نام مستعار رابین شور با 40 هزار فالوور نوشته است: «سید یمانی و سید خراسانی هم هستند، آیا وقت آن نرسیده که سید سادات بیاید؟

در اوایل دهه 1990، آقای امیری متهم به شرکت در پرونده سیدی ظهور بود که قرار بود حاضر شود و مدتی در بازداشت بود. او پس از آزادی بارها دست داشتن در این ماجرا را رد کرد. [لینک]

دولت احمدی نژاد تاکید ویژه ای بر زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) داشته و موضوع «بشقاب خالی» بارها از سوی چهره های مختلف در دوران حکومت ایشان مطرح شده است. حسن روحانی اولین بار در سال 1365 این را گفت: «این چه بازی است که ما این همه مردم را رایج فرض کردیم؟ می ترسم فردا مهر امام زمان را بسازند و به مردم نشان دهند. در صورت لزوم تمام جزئیات را به مردم خواهیم گفت. برخی افراد هنگام نماز خواندن تخت نماز خالی را جلویشان پهن می کنند و می گویند این را برای امام زمان گذاشتند یا یک بشقاب غذای امام زمان (عج) سر سفره گذاشتند یا شنیدم که می گفتند باید یک جلسه مهم جمعه را به تعویق بیندازید تا می توانیم در حضور آکا تصمیم بگیریم. «این بازی چیست و چه خرافاتی رخ داده است؟

متن کامل نوشته حجت‌الاسلام امیری فر که البته از سال 1395 مخالف احمدی‌نژاد است، به شرح زیر است:

«خبری در راه است. در ده روز گذشته بیش از ده حمله موشکی و پهپادی بزرگ صورت گرفته است که طی آن بخش‌های بزرگ و حساس عربستان مورد اصابت قرار گرفته است. اولین و مهمترین نکته مخازن نفت آرامکو است.

بزرگترین حمله موشکی به مخازن نفت آرامکو انجام شد. شدت حمله به حدی است که 70 درصد تانک های آرامکو در حال سوختن هستند.

این شاهکار ارتش یمن است. شدت انفجار تانک به حدی است که عربستان قادر به خاموش کردن آن نیست.

سلمان امشب سکته کرد. بن سلمان بسیار ترسیده است. ما اجازه نمی دهیم نفت غرب آسیا جایگزین نفت روسیه برای اروپا شود.

دوران آقای غرب گذشت. اکنون زمان تحریم ابرقدرت ها است. تحریم هایی که منجر به شکست و فروپاشی ابرقدرت های خالی غربی خواهد شد.

فرودگاه های عربستان در روزهای اخیر ضربه های سختی را متحمل شده اند. پاشنه آشیل عربستان سعودی پس از نفت، کارخانه نمک‌زدایی آن. چرا ؟! زیرا عربستان شبه جزیره ای است و اطراف آن را آب شور احاطه کرده است. به همین دلیل باید آب شیرین کن های بزرگ بسازد تا آب خود را تامین کند و اگر این تاسیسات از کار بیفتد، عربستان تا یک هفته دیگر از تشنگی خسته می شود و قیمت آب در عربستان از نفت بیشتر می شود.

بگذارید به شما بگویم که اخیراً تأسیسات آبی در جنوب دهران هدف حمله نیروهای یمنی انصارله قرار گرفته است. دست زیبایت را بفشار

از سوی دیگر قایق های انتحاری یمنی به ناوگان سعودی حمله کردند.

به نظر می رسد یمنی ها امشب قصد فتح عربستان را دارند.

نیروگاه برق در شهر سماته عربستان بر اثر حمله انصارولا منفجر شد و این شهر به طور کامل تعطیل است. عربستان به زودی به شدت مجازات خواهد شد و به ایران حمله خواهد کرد. اما الان دوران آقایان تمام شده است. امشب یکی از خاطره انگیزترین شب های قرن جدید خواهد بود.

امارات نیز باید برای نوبت خود آماده باشد، به این معنی که اکنون اولویت اول عربستان سعودی است. شرایط به گونه ای است که اکنون راه حل بحران انرژی در دست ایران و روسیه است. روسیه که با اروپا و آمریکا در تضاد است و عربستان سعودی که از معادله خارج شده است.

بنابراین تنها گزینه در حال حاضر ایران است. کار خدا رو ببین برای حل بحران انرژی خود باید به ایران بیایند و مجبور شوند تحریم های خود را لغو کنند.

اکنون بهترین زمان برای ایران است که از دلار در معاملات نفتی خود صرف نظر کند و این باعث می شود که پول این کشور بسیار قوی شود. اگر مقامات ایرانی بتوانند از این فرصت استفاده کنند، به پیروزی بزرگی در جنگ بزرگ ارزی در جهان دست خواهند یافت.

در چند ساعت گذشته 20 فروند موشک کروز قدس به عربستان اصابت کرده است که هیچکدام توسط گنبد آهنین و سامانه پاتریوت قابل رهگیری نیست و همگی سالم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید