ادعای جالب پیشکسوت پرسپولیس درباره عصبانیت یحیی گل محمدی

ادعای جالب پیشکسوت پرسپولیس درباره عصبانیت یحیی گل محمدی

پرسپولیس پس از تساوی مقابل آلومینیوم اراک، صدر جدول لیگ برتر را به سپاهان اصفهان تسلیم کرد. تیم های سپاهان و پرسپولیس هم اکنون با 36 امتیاز به دلیل تفاضل گل در رده های اول و دوم جدول لیگ برتر قرار دارند.

محسن بنگر سابقه بازی در هر دو تیم را دارد و در خصوص رقابت این دو تیم می گوید: معتقدم پرسپولیس و سپاهان بهترین تیم های حال حاضر ایران هستند. سپاهان اصفهان سالهاست که تبدیل به یک باشگاه حرفه ای شده و در همه زمینه ها حرفه ای عمل می کند. این تیم امسال یک سرمربی سرشناس به خدمت گرفت و بازیکنان خوب و مناسبی را جذب کرد و فکر می کنم رقابت اصلی برای قهرمانی بین این تیم و پرسپولیس است.

کاپیتان سابق پرسپولیس ادامه می دهد؛ پرسپولیس در دو هفته اخیر دو پنالتی را به دلیل اشتباهات داوری از دست داد و همین مشکل فشار زیادی را روی دوش یحیی گل محمدی وارد کرد. یحیی گل محمدی در درجه اول یک مربی و فردی آرام و خونسرد است. او به ندرت عصبانی می شود، اما به نظر می رسد داوران این هفته اعصاب او را به هم ریخته اند. وقتی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک 10 نفره شد دست از تلاش و گلزنی برنداشت. تیم آلومینیوم با مهدی رحمتی با انگیزه بازی کرد اما داور به راحتی از خطای پنالتی مهدی ترابی گذشت.

یادداشت های بنگر؛ «پرسپولیس فصل گذشته قهرمانی را به استقلال سپرد تا زودتر شروع کنیم. این تیم از ابتدای سال تغییراتی داشته و چند بازیکن هم رفته اند اما خریدهای خوبی انجام داده اند تا همه را به قهرمانی امیدوار کند. در نیم فصل، بهترین بازیکنان به تیم اضافه شدند و در نهایت با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان، پرسپولیس قهرمان شد. قهرمانی نیم فصل همه را به قهرمانی پایان فصل این تیم امیدوار کرد اما پس از برد شیرین مقابل ذوب آخان، داستان موفقیت پرسپولیس در اهواز شکسته شد.

او ادامه می دهد؛ دقیقاً نمی‌دانم در اهواز چه اتفاقی افتاد، اما به هر حال پرسپولیس شکست خورد و در آن باخت ماندگار شد! به نظر من بازی فولاد خوزستان بیش از حد انجام شد و تا حدودی تمرکز پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک را از دست داد. هرچند باز هم اشتباهات داوری هم در این موضوع نقش داشت، اما همچنان فکر می کنم پرسپولیس شایسته ترین تیم برای قهرمانی است. پرسپولیس باید به خود بیاید و دو بازی اخیر را فراموش کند. نقش آقا یحیی و بزرگان تیم در این امر بسیار مهم است. دو بازی اخیر تمام شد و تاریخ ساز شد و حالا پرسپولیس باید با تمرکز کامل به مصاف صنعت نفت آبادان برود.

بنگر در خصوص صحبت های یحیی گل محمدی درباره بازی با بازیکنان امید پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان نیز تصریح کرد; مطمئنم پرسپولیس با امیدهایش در آبادان بازی نمی کند. سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم اراک از اشتباه داور به شدت عصبانی شد و این را گفت اما در واقعیت امکان پذیر نیست. پرسپولیس در کورس قهرمانی است و می داند که سپاهان می تواند مقابل شاگردان جواد نکونام در اهواز امتیاز بیاورد، بنابراین نمی توان با امید او بازی کرد، شکست خورد و حریف را خوشحال کرد. یحیی گل محمدی بهتر از من و شما این را می‌داند و پیش‌بینی می‌کنم او با تمام توانش بازی کند.»

محسن بنگر همچنین خاطرنشان می کند؛ به خاطر داشته باشید که اگر پرسپولیس بخواهد با امید بازی کند، می تواند 5 یا 6 گل یا بیشتر بزند. آن وقت چه خواهد شد؟ آیا اشتباهات داوری کاهش می یابد؟ اتفاقا پرسپولیس ضرر خواهد کرد. من به آقای یحیی حق می دهم ناراحت و عصبانی باشد و بگوید داور امتیاز پرسپولیس را گرفت اما نمی شود با امید بازی کرد. پرسپولیس تیم مورد انتظار است و هواداران هر هفته انتظار یک برد را دارند. هواداران پرسپولیس دوست ندارند در آبادان باخت سنگینی داشته باشند و این را خود یحیی گل محمدی بهتر از هرکسی می داند.

دیدگاهتان را بنویسید