ادعای جالب یکی از بازیکنان استقلال پس از دستگیری بازیکنان استقلال در مهمانی

ادعای جالب یکی از بازیکنان استقلال پس از دستگیری بازیکنان استقلال در مهمانی

ماجرای دستگیری چند بازیکن مشهور فوتبال در یک پارتی شبانه جنجال زیادی به پا کرده و این قضیه مشکلات زیادی را برای این افراد به همراه داشته است. ماجرا از این قرار بود که 9 بازیکن فعلی فوتبال ایران به همراه چند بازیکن سابق در ویلایی در دماوند در شرایطی غیرطبیعی دستگیر شدند و حتی گفته شد این افراد چند ساعتی بازداشت و پس از وعده آزاد شدند. در همین راستا باشگاه هایی که بازیکنان آن ها در این مهمانی حضور داشتند برای برخورد با این افراد برنامه ریزی کرده و قطعا جریمه هایی برای متخلفان در نظر گرفته می شود.

همانطور که اعلام شد این جشن مربوط به سالگرد ازدواج یکی از ستاره های استقلال بود و چند بازیکن مطرح این تیم نیز در این جشن حضور داشتند. نکته جالب اینکه برخی دیگر از بازیکنان فعلی استقلال و برخی دیگر از ستاره های لیگ برتری نیز به این مهمانی دعوت شده بودند که به دلایل شخصی و مشکلاتی که داشتند نتوانستند در سالگرد ازدواج هم تیمی خود شرکت کنند. یکی از آن بازیکنان که از بازیکنان مطرحی به شمار می رود و سابقه حضور در تیم ملی را نیز دارد، پس از اطلاع از خبر دستگیری حاضران در این مهمانی، از عدم شرکت در آن مهمانی ابراز خرسندی کرد.

این بازیکن در جمع دوستانش گفت: من هم به این مهمانی دعوت شده بودم و حتی می خواستم بروم. بالاخره بنا به دلایلی تصمیم گرفتم به این مهمانی نروم و در خانه بمانم. من خوش شانس بودم که این اتفاق برای من نیفتاد وگرنه به دردسر زیادی می افتادم.

دیدگاهتان را بنویسید