ادعای جدید دستیار کی روش; ماندن یا رفتن دست خود ماست!

حذف تیم ملی ایران با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا در مرحله گروهی جام جهانی 2022 و نرسیدن به مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها باعث شده تا بحث پایان همکاری کارلوس کی روش در در روزهای اخیر و گفته می شد فدراسیون فوتبال و وزارت معارفه سرمربی جدید، حالا یکی از دستیاران کویروس به این موضوع واکنش نشان می دهد.

راجر دسا، سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی در پاسخ به این سوال که قرارداد شما و کی روش با تیم ملی ایران به پایان رسیده است، پس برای آینده شما چه تصوری داریم؟ گزینه و راه ماندن در ایران برای جام ملت های آسیا چون می خواهند ما بمانیم و در این مسابقات شرکت کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: مسائلی پیرامون جام ملت‌های آسیا وجود دارد. با توجه به شرایط جوی قطر هنوز مشخص نیست این بازی ها در خرداد-تیر یا آذر-ژانویه برگزار می شود و بحث همچنان ادامه دارد. چین قرار بود میزبانی این مسابقات را برعهده داشته باشد اما این مسابقات را از دست داد و به میزبانی قطر بازگشت. بنابراین در مورد مسائل آب و هوایی و فرصت های زیادی برای گفتن وجود دارد.

دسا در ادامه صحبت های خود مسائل مبرم تری را مطرح کرد و افزود: در حال حاضر توپ در اختیار ماست که به پیشنهاد ایران بله یا نه بگوییم. بعد از جام جهانی تصمیم گیری خیلی سخت است. بعد از این مسابقات همیشه بهتر است به خانه بروید، استراحت کنید و افکار خود را جمع آوری کنید.

وی همچنین جزئیات بیشتری از دیدار با رئیس فدراسیون ایران ارائه کرد و گفت: از ایران خارج شده ایم. به آنها گفتیم: «بیا بریم خانه استراحت کنیم. می‌توانیم در هفته اول ژانویه یک جلسه اسکایپ داشته باشیم و در مورد کارهایی که باید انجام دهیم و شرایط برای بازگشتمان صحبت می‌کنیم.

سرمربی آفریقایی تیم ملی ایران تاکید کرد: فعلا چیزی الزام آور و اجباری وجود ندارد. به هر حال، بحث ها بی اهمیت است.

دیدگاهتان را بنویسید