ادعای عجیب استقلال شاگردان فرهاد مجیدی

ادعای عجیب استقلال شاگردان فرهاد مجیدی

استقلال لیدر لیگ برتر دور جدید تمرینات خود را از روز دوشنبه 17 آبان ماه آغاز کرد تا برای مسابقات هفته های آینده آماده شود. سعید مراگه چیان در گفت و گو با خبرورزشی درباره شرایط این روزهای استقلال، هدایت جدید و آینده این تیم صحبت کرد.

نظرت در مورد مسابقات 4 هفته اول لیگ چیست؟

تاکنون شاهد بازی های خوبی از هیچ یک از تیم های لیگ برتر نبوده ایم.

شاید این به دلیل خروج تیم ها از سالن باشد؟

بله، بعضی ها می گویند چون اول فصل است تیم ها هنوز از بدنسازی بیرون نیامده اند که من قبول ندارم و معتقدم قهرمانی اروپا در هفته اول و آخر چطور فرقی نمی کند؟ رئال مادرید یا بایرن مونیخ از همان بازی اول فوتبال زیبای همیشگی خود را به نمایش گذاشتند اما در ایران اینطور نیست. در این 4 هفته ما تیم فوتبال زیبایی را ندیده ایم و فقط شاهد یک سری چیزهای معمولی بوده ایم که بیننده تلویزیون را راضی نمی کند.

آیا استقلال در این قاعده ای که شما می گویید می گنجد؟

آره! فوتبال استقلال را به یاد بیاورید که استراماسیونی مربی این تیم بود. من به شخصه عاشق فوتبال استقلال بودم و با لذت بازی های استقلال را تماشا می کردم و با خودم فکر می کردم که تیم او واقعا چقدر خوب عمل کرده و هزینه کرده است که این بازی زیبا را از تیمش می بینیم. البته این استقلال از نظر نتیجه خوب بود و تا اینجای کار موفق به کسب 10 امتیاز شده و در صدر جدول قرار دارد.

بازی آخر مقابل فجر را چگونه ارزیابی کردی؟

در آخرین بازی این شانس را داشتیم که هر سه تیم رقیب استقلال یعنی سپاهان، پرسپولیس و گل گهر عملکرد ضعیفی در کسب نتیجه داشته باشند وگرنه اگر نتیجه خوبی می گرفتند برایمان سخت می شد. نباید منتظر بمانیم که این تیم ببازد و این تیم با تساوی تمام شود و بعد بازی کنیم. استقلال باید برای خودش بازی کند. بگو ما می رویم و خودمان می رویم و نتیجه می گیریم. خوب نیست بنشینیم سپاهان را ببازیم و پرسپولیس را مساوی کنیم.

خط دفاعی استقلال برای گل فجر مقصر بود؟

به نظر من هم دفاع و هم دروازه بان در گلی که به فجر زدیم مقصر بودند. به شرطی که اشتباه نشود که یک تیم گل نخورد. این قانون فوتبال است. در آن لحظه دیدم حسینی هم لغزش کرده است اما باز هم این زوج مقصر بودند.

مدیریت آجرلو را در این مدت چگونه دیدید؟

آجرلو از زمانی که به استقلال آمد خیلی مراقب تیم بود. مدیریت زمان را در آجر با زمان کمکی مقایسه کنید. مددی از روزی که آمد استقلال را نابود کرد. هم پایه ها را خراب کن و هم خود استقلال را! این تیم نه آب داشت و نه غذا و این در حالی بود که تیم بزرگسالان ما پارسال 100 درصد بهتر از امسال بود، اما دلیل اینکه نتوانست نتیجه بگیرد به دلیل حواشی ایجاد شده توسط مددی و اختلاف بین بازیکنان و مدیریت بود. کادر فنی و مدیریت این بدی ها به یادگار مانده و من همیشه آنها را خواهم گفت. سپس این مرد به عنوان مدیر باشگاه آزادی منصوب شد! آدمی که توان مالی باشگاه استقلال را ندارد چطور می خواهد مدیر بزرگترین مجموعه ورزشی ایران شود؟ خدایا کلی سر و صدا کردم. به ما ثابت شده است که همه کسانی که خوب کار می کنند بیرون هستند و هرکسی که ضعیف کار می کند حمایت می شود و یک پست می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید