ادعای عجیب مدیرعامل پرسپولیس درباره یحیی

ادعای عجیب مدیرعامل پرسپولیس درباره یحیی

رضا درویش پس از پیروزی 3 بر صفر شیرهای سرخ مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا در خصوص دیدار پرسپولیس و سپاهان در جام حذفی گفت: بازی بسیار خوب و هیجان انگیزی بود. شاید یکی از معدود بازی هایی بود که سطح بالایی داشت چون باید برنده ای داشت. متاسفانه صحنه های ناخوشایندی در بازی وجود داشت؛ یکی اینکه از سنت های جوانمردی، شایستگی و دانش پیروی نمی کند.

وی افزود: البته نباید از تیم خوب و ثروتمند و مدیریت خوب سپاهان غافل شد اما احیای سنت های جوانمردی ورزش خوبی است چرا که ورزش مترادف این واژه هاست. دو سه صحنه بود که باید این کار را می کردند، اما نشد. در هر صورت بچه ها بازی خوبی داشتند و باز هم از همه تشکر می کنم. خدا را شکر امروز بازی خوبی ارائه کردند و امیدوارم از این به بعد بتوانیم به جایگاهی که باید در راه قهرمانی داشته باشیم برسیم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا غیبت یحیی گل محمدی در نشست های خبری تصمیم شخصی او بوده یا باشگاه، گفت: قطعا این موضوع به خود سرمربی مربوط می شود، شاید آنها بهانه ای برای نیامدن داشتند. شاید آنها آن را مناسب می دانند و از آنجایی که همه همکاران در بحث فنی تیم شریک هستند، توصیه می شود که دستیاران آنها هر از چند گاهی حضور پیدا کنند تا مردم بیشتر بدانند. کار تیمی مرهون تلاش کل کارکنان است.

درویش درباره مشکلات مالی پرسپولیس و بسته شدن حساب این باشگاه توضیح داد: یکی از حساب ها بسته شد و ما کارهای اجرایی آن را انجام دادیم اما متاسفانه همه آنها چه دولتی و چه غیردولتی آنقدر فعال هستند که همه. کسانی که در 30-40 سال گذشته و مالیات داشتند و حساب ها را بستند که ما مثل ماراتن جلو می رویم تا بتوانیم باز کنیم.

درویش در پاسخ به این شایعه که گل محمدی به دلیل عدم توجه باشگاه به مشکلات مالی و داوری در جلسات حضور ندارد، گفت: اصلا اینطور نیست. هیچ ربطی به آن ندارد. باشگاه کاری را که باید انجام می داد انجام داد. اگر اینطور بود به باشگاه فکر می کردند اما اصلا بحث این نیست. برخی می خواهند تیم را حذف کنند چون دوباره خوب کار می کند.

وی درباره درخواست باشگاه از کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: مکاتباتی با فدراسیون فوتبال انجام شده و طبق آخرین صحبتی که با رئیس فدراسیون داشتم، گفتند پیگیری شده است و شاید کمتر از یک ماه دیگر باشیم. می توانید این مبلغ را در کانال های دیگر دریافت کنید. مبلغ این ادعا سه میلیون و چهارصد هزار تومان است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره غیبت گل محمدی در میان اسامی مدیریت تیم ملی گفت: هنوز اطلاع ندارم که او واقعاً جزو گزینه ها نیست و شاید هم نخواهد، اما پیگیری می کنیم و می بینیم چه چیزی منطقی است و او واقعا نیست یا نمی خواست. حتما پیگیری می کنیم تا ببینیم دلیلش چیست، اما در هر صورت باشگاه پرسپولیس در مسیر قهرمانی قرار دارد و شاید دلیل آن هم همین باشد.

سپس گفت: باید از فدراسیون فوتبال در این مورد سوال کنید اما حتما پیگیری می کنیم. البته از طرف دیگر باید دنبال چیزی رفت که ممکن است; نمی شود باشگاه پرسپولیس قبول کرد که آقای گل محمدی هم در تیم ملی باشد و هم در پرسپولیس. تیم ما هم در حذفی و هم در لیگ امید امید اول قهرمانی است و این بحث ها فقط برای تیتر زدن نامش در لیست است وگرنه خودش می داند که تیم در مرحله حساسی قرار دارد و ممکن است قبلا توافق شده باشد که شرایط اینطور نیست برای حضور در تیم ملی.

درویش در پاسخ به اینکه آیا باشگاه پرسپولیس برای تبلیغات محیطی پولی دریافت کرده است، گفت: تاکنون پولی دریافت نکرده ایم. بخشی از آن کارها به ما مربوط می شود و وقتی اینطور است نباید چیزی از سازمان لیگ کم کنیم.

وی درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای استفاده از ظرفیت کامل ورزشگاه آزادی گفت: صحبت من این است که چطور ممکن است دو تیم لیگ برتری ظرفیت متفاوتی برای استفاده از سکوها داشته باشند؟ اول به ما گفتند 30 درصد، بعد طبقه پایین را گفتند و بعد گفتند طبقه بالا. خیلی خوبه و اگه طرفدار نباشه بازیکن انگیزه نداره و شبیه پلی استیشن هست. اما من می گویم اگر ظرفیت هست برای همه تیم ها یکسان باشد و هواداران همه تیم ها بیایند. طبقه اول و دوم آنجا قابل استفاده بود اما اینجا که پرسیدیم گفتند فقط پنج شش هزار نفر.

درویش در پایان با بیان اینکه پرسپولیس برای بازی مقابل سپاهان درخواست استفاده از ظرفیت کامل ورزشگاه را داشت، گفت: دیروز با توجه به اینکه تیم میزبان از حداکثر ظرفیت ورزشگاه در بازی قبلی استفاده می کرد، نامه ای ارسال کردیم و این موضوع را درخواست کردیم. باید این فرصت را در اختیار هواداران قرار داد تا افراد خوش اخلاق و علاقمند ما در مسابقات شرکت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید