«ادواردو» وارد تئاتر می شود


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844475

نمایش «ادواردو» از 10 تیر 1401 در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نمایش «ادواردو» بر اساس نمایشی درباره زندگی ادواردو آنیلی به نویسندگی راشل سرهنگی و کارگردانی ابوالفضل اشراب از پنجم تیرماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری روی صحنه می رود.

ادواردو آنیلی تنها پسر جیانی آنیلی و مارلا کاراچیلو متولد سال 1954 است.او تنها وارث ثروت هنگفت خانواده آنیلی است که پس از ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته ادبیات و الهیات نوین، پس از اخذ دکترا و پس از قبولی با اسلام آشنا شد. او با مخالفت و فشار خانواده اش روبرو می شود. . تصمیم ادواردو به همین جا ختم نشد و او به اخبار انقلاب ایران کشیده شد و تصمیم گرفت زندگی خود را با ایران پیوند بزند. اما پس از مدتی جسد او زیر پل ژنرال فرانکو رومانو در فوسانو پیدا شد. دادستان در همان ساعات اولیه علت مرگ را اعلام کرد و جسد بی جان وی بدون کالبد شکافی و مشخص شدن علت مرگ مشکوک در مقبره خانوادگی به خاک سپرده شد.

امیرحسین انصافی، ندا عسگری، رضا معراجی، محسن گسری، امیرمحمد انصافی، نیلوفر سیاری، مرتضی دلداده، راحیل سرهنگی، مهدی مزدارانی، هانیه رهگذر، سینا صبحی، پژمانو سرماتیر سرمیخور.

سجاد یاری، مدیر مشاور، ابوالفضل حسین زاده، طراح صحنه و نور، علیرضا هدمرادی، طراح پوستر و بروشور، راحیل سرهنگی، طراح لباس و گریم، تبلیغات و فضای مجازی، محمدرضا عشرتی، ثنا صبحی و مجیدی عارفه‌رت، دستیار صحنه. بابای و فاطمه حسینی اپراتورهای نور و صدا از دیگر عوامل این کار هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید