اذعان رسانه های اصلاح طلب به ضرر اقتصادی آشوب و اخلال


ساعت: 15:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902905

پس از گذشت بیش از سه هفته از اغتشاشات و خسارات هنگفتی که این حادثه به کشور وارد کرد، این بار روزنامه ایشالا طلب همیشه با تیتر شتاب فرار سرمایه به ضرر اقتصادی این حادثه اذعان کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناآرامی‌های اخیر که در هفته‌های گذشته در سراسر کشور به دلیل درگذشت مهسا امینی رخ داد، آسیب‌های قابل توجهی بر جای گذاشته و چرخه اقتصاد کشور را پرتاب کرده است.

اصلاح طلبان که به دنبال بهانه بودند، از این اتفاق ناگوار سوء استفاده کردند و آن را فرصتی برای خالی کردن عقده های پنهان خود دانستند، لذا تمام توان خود را به کار گرفتند تا آتش این اغتشاشات را افزایش دهند تا به اهداف سیاسی خود برسند. با جلب اعتماد افکار عمومی، پس از مرگ دختری جوان، سعی کردند با موج سواری به میدان بازگردند و به این ترتیب تسلیم افکار خود نشدند و به اربابان غربی و پادوایی خدمت کردند.

در ابتدای این ماجرا روزنامه ایشالا طلب هممهن مطلبی را منتشر کرد که مورد توجه رسانه های بیگانه برای حمله به مردم ایران و حکومت قرار گرفت و روزنامه اعتماد نیز در عملیات روانی رسانه های متخاصم شرکت کرد و تظاهر به تغییر کرد. موقعیت اکثریت و اقلیت به نظر می رسد که حاکمان از وحشیگری عده معدودی می ترسند.

اما حالا پس از گذشت بیش از سه هفته از این حادثه و خسارات هنگفتی که اغتشاشات اخیر به کشور وارد کرده، این بار روزنامه ایشالا طلب همیشه با تیتر تسریع فرار سرمایه به ضرر اقتصادی این حادثه اذعان کرده و نوشته است. امنیت به عنوان مهمترین عامل حفظ سرمایه به دلایل سیاسی و اجتماعی و عوامل داخلی و خارجی باعث تسریع خروج سرمایه از کشور شد.

این در حالی است که پایین بودن امنیت سرمایه گذاری به شدت تحت تاثیر تکانه های اخیر قرار گرفته است، به ویژه سرمایه گذاری خارجی که در دولت سیزدهم رشد چشمگیری داشت، اکنون تحت تاثیر این تکانه ها قرار گرفته است که حتی اصلاح طلبان نیز به آن اذعان کرده اند.

این نشان می دهد که اصلاح طلبان شکست خورده که به اصطلاح خود را در کنار مردم نشان داده اند، اکنون با شناسایی چهره واقعی خود احساس خطر می کنند و به دنبال فرونشاندن امواج اغتشاشات اخیر هستند. این گروه به دلیل عملکرد ضعیف خود در دولت روحانی و همچنین حمایتی که این روزها از مخالفان مسلح خواسته اند جایگاه خود را در بین مردم از دست داده اند و قطعا بازنده نهایی این ماجرا خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید