ارائه توصیه های قرآنی در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم برای اولین بار


ساعت: 14:46
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821285

ارائه شده توسط مدیر گروه مشاوره در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم؛

مدیر گروه مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن از ارائه مشاوره های قرآنی برای اولین بار در نمایشگاه بین المللی قرآن خبر داد و گفت: نمایشگاه نمایشگاهی از قرآن است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسین چاوشیان در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در دو سال آینده اظهار داشت: بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از روز شنبه 27 فروردین ماه آغاز و به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت. تا 30 اردیبهشت

وی به برپایی غرفه ضیافت خاتم در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات مشاوره قرآنی محور خدمات غرفه ضیافت خاتم در نمایشگاه قرآن خواهد بود.

وی وجود مراکز مشاوره در این غرفه را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: خدمات مشاوره ای در بخش های آموزشی (مشاوره در زایمان و قبل از بارداری، مشاوره در دوران بارداری، والدین، مشکلات رفتاری کودک، فرزندپروری از نوجوانان، آسیب های نوظهور در فضای مجازی)، – آموزش (شناسایی استعدادها)، انتخاب رشته، مشکلات یادگیری)، فردی (مهارت های فردی و مهارت های زندگی، تنظیم هیجانی (مدیریت خشم و مدیریت استرس)، شجاعت و اعتماد به نفس، اعتماد به نفس، مشاوره شغلی)، مشاور متاهل (ارزیابی ازدواج). ضوابط، مشاوره حقوقی خانواده، مصاحبه با زوجین و خانواده آنها، پاسخ به سوالات متداول و شرعی زوجین) و مشاوره زوجین (آموزش مهارت های ارتباطی، پاسخگویی به مشکلات زناشویی، آموزش تکنیک های ازدواج) افزایش صمیمیت و جلوگیری از طلاق و خیانت، مدیریت مالی. آموزش) .

مدیر گروه مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به انتخاب مشاوران اشاره کرد و گفت: برای بهره مندی از دانش و تجربه دانشگاهی، برخورداری از حسن شهرت و سابقه کاری خوب، تعهد، اخلاق و اعتبار، مجموعه علاقه و دلسوزی، پایبندی به مبانی ارزشهای دینی و اخلاقی و انقلاب اسلامی ملاک انتخاب و دعوت از مشاوران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید