ارائه خدمات الکترونیک دادگاه در قالب طرح جهادی در پاسگاه مرزی


ساعت: 09:30
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878152

طرح جهادگران برای ارائه خدمات رایگان دادگاه در قالب دفاتر سیار برای اولین بار در کشور در پایانه مرزی بندان در استان خراسان جنوبی اجرا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش اورستان، طرح جهادگران برای ارائه خدمات رایگان دادرسی در قالب دفاتر سیار در استان خراسان جنوبی همزمان با هفته قوه قضائیه با حضور معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی کل دادگستری خراسان جنوبی برای تسهیل در عموم مردم برگزار می شود. دسترسی به دستگاه ها و خدمات قضایی قوه قضاییه برای اولین بار در کشور با کمک مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه محقق می شود.

عباس اسماعیلی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: این طرح روز گذشته در پایانه مرزی بندان در شهرک نبندان اجرا شد که حدود 20 نفر از مددجویان از خدمات مختلف قضایی برخوردار شدند.

وی ادامه داد: بیشترین درخواست ها در خصوص موضوعاتی مانند اطلاع از روند پرونده در استان های همجوار، ثبت حساب برای پیگیری پرونده های اجرایی و ثبت ثنا بوده است.

اسماعیلی بیان کرد: با توجه به راه اندازی دفتر سیار، 2 شاکی در دو مورد رضایت خود را در حسابی اعلام کردند که پس از طی مراحل به شعبه مربوطه ارسال شد.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری خراسان جنوبی گفت: با توجه به پراکندگی و ابعاد نامتعارف فاصله بین نقاط استان، بنیه اقتصادی مردم، خشکسالی و ناتوانی مالی برخی از مردم، این طرح مورد استقبال قرار گرفته است. و توسط مردم محلی، به ویژه توسط عشایر قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید