ارائه شهردار اهواز پس از ناوگان اربعین * شهرداری آماده ارسال به مرز

سیاوش محمودی در گفتگو با خبرنگار در مورد تجمع جمعیت در مرزهای شلمچه و بابه و نبود شرایط اجتماعی برای مردم گفت: بر اساس شایعاتی مبنی بر باز شدن مرزها برای زائران اربعین حسینی به شهرهای زیارتی عراق ، موج بزرگی از زائران و عاشقان حسینی به مرزهای این کشور رفت از آنجا که دیروز ..

وی گفت: با توجه به ازدحام جمعیت در مرز و نبود امکانات لازم برای زائران ، این تجمع بسیار مشکل ساز شده و نیازمند توجه ویژه و فوری است و در این راستا شهرداری اهواز با دستور ستاد اربعین آماده حمل وسایل نقلیه است. اتوبوس های شما به مرز.

محمودی با اشاره به اینکه رفتن افراد بدون برنامه به مرز مشکل آفرین است ، افزود: در این راستا شهرداری اهواز و شورای شهرداری آمادگی کامل برای ارسال تسهیلاتی مانند اتوبوس و خودرو به هموطنان ایرانی در قلب مرزی را دارند. امکانات اجتماعی و ایاب و جواب منفی برای افرادی که می خواهند برگردند.

وی افزود: اگر ستاد اربعین حسینی دستورات لازم را ارائه دهد ، ما در اسرع وقت امکانات لازم را برای شهروندان مرزنشین ارسال می کنیم.

رئیس شورای شهر اهواز از پایان کار شهردار اهواز خبر داد و گفت: در صورت رسیدن حکم رضا امینی فردا کار خود را آغاز می کند و مراسم تودیع و معارفه بعد از اربعین با حضور استاندار و مسئولان برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید