ارائه نرم افزار CRM

ساعت: 18:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799821

در این مقاله می خواهیم شرکتی را معرفی کنیم که چند سالی است در زمینه CRM فعالیت دارد و نرم افزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می کند. نرم افزاری که به نفع تجارت ایرانی است و می تواند روند فروش یک مجموعه را متحول کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در این مطلب از خبرگزاری دانا قصد داریم به معرفی شرکتی بپردازیم که چند سالی است در این عرصه حضور دارد CRM او فعال است و نرم افزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری ارائه می دهد. نرم افزاری که به نفع تجارت ایرانی است و می تواند روند فروش یک مجموعه را متحول کند. : نرم افزار CRM به شرکت مراجعه کنید

قبل از اینکه شما را با این شرکت و خدماتی که ارائه می دهد آشنا کنیم، اجازه دهید تعریف را ببینیم CRM‌ چیست و یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خوب باید چه کارکردهایی داشته باشد؟

CRM چیست؟

عبارت CRM مخفف مدیریت ارتباط با مشتری این به معنای مدیریت روابط با مشتری است و فناوری مدیریت تمامی روابط و تعاملات سازمان با مشتریان به ویژه مشتریان بالقوه است. هدف از استفاده از این نرم افزار بهبود روابط با مشتری برای رشد کسب و کار است. سیستم CRM به شرکت ها کمک می کند تا با مشتریان خود در تماس باشند، فرآیندها را تسهیل کنند و سودآوری کسب و کار خود را بهبود بخشند.

یک سیستم CRM پس ویژگی های آن چیست؟

در اینجا عوامل مهمی که در کل کسب و کار وجود دارد و ویژگی های یک سیستم آورده شده است CRM و بر اساس آنها باید وجود داشته باشد، متذکر می شویم:

ردیابی

آیا می دانید دنبال کردن فرصت های فروش که از کانال های مختلف به شما می رسد به چه معناست؟

  • تنها 2 درصد از فروش در اولین تماس انجام می شود. این بدان معناست که اگر اقدام بعدی انجام ندهید، 98 درصد از مشتریان بالقوه از دست خواهند رفت!
  • فروش کسب و کار تنها با 5 درصد افزایش به لینک فروش پنجم رسید.
  • 80 درصد فروش از تماس پنجم به بعد انجام می شود که نشان می دهد ردیابی منظم و هدفمند چقدر برای کسب و کار مهم است.
  • 44 درصد از فروشندگان فقط یک بار به هم متصل می شوند که منجر به از دست دادن بسیار زیاد فرصت های فروش می شود.

به همین دلیل این یکی از مهمترین ویژگی های نرم افزار است CRM خب مخصوصا در زمان تاج می توان به صورت منظم و مدون بدون هیچ فراموشی پیگیری کرد.

5cb16b30 da47 4c23 b650 15698c74a901 خبر خاکستری

کار گروهی

آیا اهمیت کار تیمی برای کسب و کار خود را می دانید؟

  • کار تیمی موفق، سود شرکت را تا 29 درصد افزایش می دهد.
  • درصد غیبت کارکنان پس از کار تیمی موفق تا 41 درصد کاهش می یابد.
  • هنگامی که تیم های شرکت شما با هم با موفقیت همکاری می کنند، 17 درصد از کارکنان بهره وری بیشتری خواهند داشت.

بنابراین یکی دیگر از عوامل مهم برای کسب و کار، کار تیمی است. یکی دیگر از ویژگی های یکی CRM خوب است که بتوانید یک همکاری موفق بین اعضای تیم خود ایجاد کنید.

d1cc5383 f581 4a65 a836 9dd62ac5aee8 خبر خاکستری

تجربه مشتری بهتر

شاید تعجب کنید که بدانید تجربه مشتری چقدر بر مشتریان شما تأثیر می گذارد:

  • 68 درصد از مشتریان مایلند برای تجربه و خدمات بهتر مشتری هزینه بیشتری بپردازند.
  • برای 86 درصد از مشتریان، یک تجربه خوب مشتری، خرید یکباره آنها را به یک رابطه طولانی مدت تبدیل می کند.
  • 93 درصد از مشتریان به شرکت هایی مراجعه می کنند که یک تجربه عالی برای مشتری ارائه می دهند.
  • 78 درصد از مشتریان، اگر تجربه مشتری خوبی داشته باشند، بلافاصله اشتباه این تجارت را نادیده می گیرند.

به نظر می رسد که ارائه یک تجربه بهتر برای مشتری برای تجارت بسیار مهم است. به همین دلیل باید به سمت سیستم مدیریت ارتباط با مشتری برویم که بتواند خدمات قابل توجهی در این زمینه ارائه دهد.

گزارش های دقیق از وضعیت کسب و کار

احتمالاً می دانید که داشتن یک ایده روشن از وضعیت کسب و کار خود بر اساس تجزیه و تحلیل دقیق و گزارش بسیار مهم است. اما به این آمار نگاه کنید:

  • سازمان هایی که بر اساس اطلاعات و داده ها برنامه ریزی می کنند 23 برابر بیشتر از سایرین مشتری دریافت می کنند.
  • در کسب و کارهای مبتنی بر اطلاعات، حفظ مشتری 6 برابر بیشتر است.
  • 63 درصد از شرکت ها معتقدند که داده ها و گزارش های دقیق آنها را از رقبا متمایز می کند.
  • میانگین بازگشت سرمایه برای شرکت هایی که از تحلیل و گزارش گیری دقیق در تجارت خود استفاده می کنند 1300 درصد است.

تنها چند جمله برای درک اهمیت گزارش های دقیق از وضعیت کسب و کار شما کافی است. پس سیستم CRM خوب، در این زمینه نیز باید فرصت های قدرتمندی را ارائه دهد.

810bfcd0 b505 4836 9ffe 631c56cc05b7 خبر خاکستری

عملکرد کارکنان را رعایت کنید

آیا می دانید کارکنان سازمان شما چقدر بر کسب و کار شما تأثیر می گذارند؟

  • شرکت های کارمند 20 درصد فروش بیشتری دارند.
  • شرکت هایی که یک تجربه عالی برای مشتری ارائه می دهند، 1.5 برابر بیشتر احتمال دارد که کارمندانی درگیر داشته باشند.
  • بهبود 5 درصدی در عملکرد کارکنان می تواند منجر به جهش 3 درصدی در درآمد کسب و کار شود.

نقش کارکنان احتمالا بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید. اما کار تیم را چگونه ارزیابی می کنید و بر اساس آن اقدام می کنید؟ این دقیقا همان مکان است CRM خوب، می تواند به شما کمک کند تا به بهترین شکل بر کار کارمندان خود نظارت کنید.

که CRMمشکل این است!

همانطور که در بالا ذکر شد، برای داشتن یک کسب و کار موفق و تمرکز بر رشد آن، چندین عامل کلیدی وجود دارد که نباید از آنها غافل شد. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری خوب باید در این جنبه های بسیار مهم عملکرد قوی داشته باشد. به همین دلیل ما یکی از بهترین سیستم ها را داریم CRM موجود در ایران یعنی نرم افزار CRM ما جلسه را ارائه می دهیم زیرا:

  • با ابزار قدرتمند آن شما یک فرصت و پیگیری را از دست نخواهید داد.
  • نرم افزار CRM این جلسه به شما این امکان را می دهد که کار تیمی قابل توجهی در بین اعضای تیم خود ایجاد کنید.
  • اطلاعات دقیق و کاملی در مورد تاریخچه هر مشتری، لیست خرید قبلی و حتی اطلاعات دقیق تری مانند اخلاق مشتری ارائه می دهد تا بتوانید بر اساس آن تجربه بهتری برای مشتری ارائه دهید.
  • سیستم CRM این جلسه گزارش های دقیقی را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند تا تصمیمات کلیدی کسب و کار خود را بگیرید، درست مانند یک مشاور حرفه ای عمیق.
  • با کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می توانید عملکرد کارکنان خود را از نزدیک زیر نظر داشته باشید و اقدامات لازم را در رابطه با آنها انجام دهید.

ff835462 286a 4062 9cf0 874d1d3599d4 خبر خاکستری

نرم افزار CRM با تمام ویژگی های one آشنا شوید CRM انتظار قوی به شما می دهد. بیایید نگاهی دقیق تر به این بیندازیم:

چرا نرم افزار CRM آیا بازدید انتخاب خوبی برای کسب و کار شماست؟

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که از تبلیغات غیرواقعی و اغراق آمیز شرکت ها خسته شده اید. اما نگران نباش! این تبلیغات نیست. اینها دلایل و حقایقی قانع کننده هستند که نشان می دهند چرا نرم افزار چیست CRM بازدید یکی از بهترین سیستم های موجود است:

  • 99 درصد از مشتریان سیستم مدیریت ارتباط با مشتری از این محصول رضایت دارند. حتی برای اینکه کار را برای شما راحت تر کند، از این مشتریان در وب سایت به آدرس بازدید کنید didar.me معرفی شده اند تا در صورت تمایل به سراغ آنها رفته و در مورد این سامانه از آنها سوال کنید.
  • ممکن است پس از خرید یک محصول از خدمات ارائه شده توسط این شرکت احساس نارضایتی کرده باشید و این باعث شده است که به طور کلی به این موضوع فکر نکنید. اما ملاقات با حمایت قوی که همیشه ارائه می کنید می تواند این تفکر را در شما کاملاً تغییر دهد.
  • در دنیای امروز، بسیاری از شرکت ها متعهد هستند که به بهانه های مختلف هزینه های خرد را از مشتریان خود دریافت کنند. اما جلسه درست برعکس است. زیرا رضایت مشتری بیش از هر چیز دیگری مهم است. به همین دلیل نرم افزار CRM Meetings هر دو هفته یکبار بر اساس بازخورد کاربران به‌روزرسانی‌هایی را ارائه می‌کند تا سیستم را بهتر، ساده‌تر و سریع‌تر کند. همه این به روز رسانی ها رایگان هستند.
  • قیمت CRM یکی از عوامل تاثیرگذار در انتخاب است. نرم افزار CRM این بازدید، با وجود تمام ویژگی های چشمگیر ارائه شده، کاملاً سودآور است. قابل ذکر است که قیمت سیستم CRM تا 5 سال ثابت می ماند و 20 درصد تخفیف در پرداخت های سالانه ارائه می دهد. فقط قیمت CRM Meeting را با سایر نرم افزارهای موجود در بازار مقایسه کنید. خودتان متوجه خواهید شد.
  • ممکن است هنوز چیزی در ذهن شما وجود داشته باشد که شما را در انتخاب نرم افزار مردد کند CRM جلسه: چگونه می توانید از قابلیت های این سیستم استفاده کنید و آن را به کارکنان خود آموزش دهید و چقدر زمان و انرژی برای آموزش و پیاده سازی این سیستم در شرکت خود باید صرف کنید. اما شما چیزی برای نگرانی ندارید. این موضوع از منظر بازدید و تشخیص اهمیت این موضوع برای مشتریان خود، اساس نرم افزار نیست. CRM جلسه را آسان و ساده می کند. پس از آماده سازی CRMبه تمامی کاربران شما یک دوره آموزشی کاملا رایگان و مجازی ارائه می شود. علاوه بر آموزش کامل، می توانید تمام سوالات خود را بپرسید. همچنین می توانید هر زمان که خواستید با جلسه تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید