ارائه و ارج نهادن به شخصیت ها باید به صورت هنری باشد/ باید به تجلیل از شخصیت ها ادامه دهیم

ساعت: 14:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۱
کد خبر: 1804484

مسئول اجلاس بین المللی حضرت حمزه (ع) با اشاره به اینکه این همایش روز پنجشنبه 14 بهمن ماه با پخش بیانات مقام معظم رهبری برگزار می شود، گفت: حضور افراد و بزرگانی چون. حضرت حمزه، عمار، مقداد و… هنرمندانه انجام شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی ظهر امروز در سومین نشست خبری همایش بین المللی حضرت حمزه علیه السلام اظهار داشت: ایده برگزاری همایش بین المللی حضرت حمزه برای اولین بار چند سال پیش با مقام معظم رهبری مشورت و رایزنی شد و ایشان نیز از ایشان مشورت گرفتند. تاکید کرد. .

وی با اشاره به دیدار اخیر مسئولان بین الملل حضرت حمزه (ع) با مقام معظم رهبری گفت: .ن.

مسئول همایش بین المللی حضرت حمزه (ع) افزود: همچنین برای برگزاری هرچه باشکوه و پربارتر این همایش نشست هایی با اشعار صفی گلپایگانی، نوری همدانی، سبحانی و مکارم شیرازی از مراجع برگزار شد. از تقلید.”

وی یادآور شد: برای برگزاری این همایش تاکنون 30 جلسه مقدماتی برگزار شده است. این همایش در دو بخش تخصصی پنل و ارائه مقالات 13 باخمن و همایش عمومی از ساعت 8:30 تا 12 ظهر روز پنجشنبه 14 باخمن در تالار قدس مجتمع امام خمینی (ره) برگزار می شود.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه به دنبال تدوین و راه اندازی نرم افزار حضرت حمزه برای گردآوری مجموعه آثار پیرامون این قهرمان هستیم، گفت: با نظر مساعد شهردار کوم یکی از شریان های مهم این شهر به نام آن حضرت نامگذاری می شود. حمزه (ع).

وی ادامه داد: قرار بود این همایش در آبزی تاج برگزار شود و هم اکنون کارکنان این همایش در قالب و نحوه برگزاری آن منوط به نظر کارشناسان بهداشتی هستند.

رئیس مجتمع آموزش عالی تاریخ، روایات و تمدن اسلامی گفت: در پایان این همایش 5 اثر مرتبط با کتاب، مقاله، چکیده و مقدمه همایش ارائه می شود.

افتتاحیه چند کتاب در روز همایش


همچنین در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سیدمیتبی اوسیا با اشاره به اینکه این همایش روز پنجشنبه 14 بهمن ماه برگزار می شود، گفت: هفته گذشته دیداری با مقام معظم رهبری داشتیم که بسیار پربار بود و سخنان ایشان پخش خواهد شد. در روز کنفرانس.”

وی ادامه داد: جلسه ای با مراجع تقلید و برخی از دانشمندان داشتیم و فیلم این جلسات در روز همایش پخش می شود.

دبیر اجرایی همایش با اشاره به اینکه سه مقاله برگزیده در روز همایش ارائه می شود، گفت: با توجه به سرخ شدن شهر، همایش به صورت حضوری و عملی با یک سوم ظرفیت و متناسب با آن پخش می شود. با تمامی پروتکل های بهداشتی این برنامه به صورت زنده از شبکه یک و شبکه قرآن و رادیو نیز پخش می شود.

وی گفت: دو جلد کتاب، دو جلد مقاله کنفرانس و یک جلد چکیده در روز همایش ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید