ارائه کارت اعتباری خرید لوازم خانگی ایرانی با اولویت زوج های جوان


ساعت: 10:51
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915235

شهریار رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد:

شهریار رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گفت: اولویت دریافت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی با زوج های جوان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آرش آقاجان احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهریار در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز ، با اشاره به جزئیات خرید اعتباری لوازم خانگی ایرانی با تسهیلات 30 تا 100 میلیون تومانی که از سوی وزارتخانه اعلام شد، گفت: صنعت، معدن و تجارت. : در این راستا شهریارها می توانند با مراجعه به سایت jahadkala.ir ثبت نام کنند و در این راستا با وزارت بهداشت در حال هماهنگی و تلاش برای کسب حداکثر سهمیه شهریار هستیم.

وی افزود: شهریارها برای دریافت کارت اعتباری لوازم خانگی با مراجعه به نمایندگی های خاصی اقدام کنند، البته اولویت با زوج های جوان است و زوج ها می توانند علاوه بر دریافت کارت اعتباری از لوازم خانگی ایرانی استفاده کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شهریار گفت: در این راستا نمایشگاه دائمی عرضه لوازم خانگی دایر شده و مردم شهریار می توانند برای خرید لوازم خانگی به نمایندگان آن مراجعه کنند.

آقاجان احمدی ادامه داد: معرفی این کارت های اعتباری در واقع اهرمی برای تحریک روند خرید و استفاده مردم از لوازم خانگی ایرانی و حمایت از تولید داخلی است که قطعا باعث تقویت فرهنگ در این زمینه، افزایش تولید، افزایش اشتغال و سپس تقویت خواهد شد. اقتصاد.” بعد کشور است.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید