ارائه 31 برنامه به مناسبت هفته بسیج در چرداول


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 1401/08/30
کد خبر: 1912576

فرمانده سپاه چرداول گفت: برنامه های هفتگی بسیج با شعار «بسیج خدمت به مردم ایران» با 31 عنوان از موضوعات مختلف فرهنگی، بصیرتی، سازنده، اجتماعی، ورزشی و … در قالب 70 برنامه اجرایی سطح خواهد بود. از شهر چرداول

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ پاسدار فرهاد امینی فرمانده سپاه ناحیه چرداول در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار، گفت: برنامه های هفتگی بسیج با شعار بسیج در خدمت مردم ایران با 31 عنوان مختلف فرهنگی، بصیرتی، سازندگی، اجتماعی، ورزشی و … برگزار می شود. 70 برنامه اجرایی در شهرستان چرداول اجرا می شود.

وی گفت: هفته بسیج فرصتی برای بیان دستاوردهای شجره طیبه بسیج است که در 14 آذرماه به فرمان امام راحل برپا شد و با تشکیل بسیج مردم به سلاح راهبردی نظام پشتیبانی و مدافع تبدیل شدند. از انقلاب

امینی خاطرنشان کرد: بسابج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه های مختلف در کنار مردم شریف و شریف کشورمان بوده و انشاالله در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: بسیج بخشی از مردم و خدمتگزار مردم در همه عرصه هاست و امروز نیز در کنار نیروی انتظامی و امنیتی اجازه نخواهد داد که دشمنان انقلاب اسلامی به اهداف شوم خود دست یابند. ایران اسلامی خطرناک است.

فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد: بسیج الگویی موفق در دنیا برای سایر کشورهاست تا مردم آن بتوانند در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند و با کمترین امکانات بهترین نتایج را کسب کنند.

امینی ادامه داد: بسیج خادم مردم و فرزند مسجد است از این رو با تعامل با ارکان مسجد از جمله هیئت در راستای اعتلای مردم محله خود به راه اسلام و انقلاب تلاش می کند. معتمدین، هیئت روحانی، خانه فرهنگ و ….

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیجی متاثر از فضایل اصیل اسلامی است، گفت: بسیجیان با حضور در عرصه های ضروری انقلاب از جمله کمک به تامین امنیت جامعه، منطقه سعی در تقویت بعد معنوی و ولایتمداری خود دارند. فرهنگ، ساختمان، پزشکی، اقتصاد و غیره برای ایفای نقش

امینی تصریح کرد: ترویج فرهنگ بسیجی در واقع تلاشی برای ترویج فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی است که این فرهنگ در 44 سال گذشته ایجاد کرده است، علیرغم اینکه جبهه استکبار از همه گزینه های خود مانند جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی استفاده می کند. ، تهاجم فرهنگی، تبلیغات ماهواره ای و فضای مجازی منتفع شده است، اما به دلیل برخورداری مردم عزیز از فرهنگ ناب بسیجی، تمامی توطئه ها نقش بر آب شده و انشاءالله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنها در محدوده کشور نیست. گستره جغرافیایی بلکه در منطقه و جهان به عنوان یکی از حوزه های معنوی، پزشکی، فرهنگی، نظامی و … نیروها به جلو حرکت می کنند.

فرمانده سپاه چرداول تصریح کرد: رمز موفقیت انقلاب اسلامی در 44 سال گذشته پیروی از ولایت فقیه و نقش موثر او در پیشبرد آن است.

وی در پایان از نقش آفرینی بسیجیان شهرستان در طول سال بسیار قدردانی کرد و از امام جمعه و فرماندار شهرستان، اعضای شورای تامین و شورای اداری و به ویژه مردم انقلابی چرداول در حمایت از بسبج تشکر کرد. و فرهنگ باسبج.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید