ارائه 60 برنامه به مناسبت هفته عفاف و حجاب در یزد

وی یکی از فجیع ترین توطئه های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر را توطئه رفع حجاب خواند و ادامه داد: قیام مردم مشهد و حادثه مسجد گوهرشاد علیه الغای حجاب مصداق بارز مبارزه است. در برابر شیطانی که هنوز عواقب شوم آن در کشور ریشه کن نشده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه 60 برنامه در هفته حجاب و عفاف در یزد برگزار می شود گفت: به همین مناسبت گردهمایی بانوان مدافع کیان خانواده در تمامی شهرستان ها برگزار می شود. استان یزد در ایام حجاب و هفته حجاب. .

رضایی همایش پیاده روی با عنوان مدافعان کیان خانواده در شهرستان های استان یزد را در تجلیل از بانوان محجبه و سرافراز در عرصه های مختلف علمی، ورزشی، زایمان و همچنین همایش بانوان ادارات با موضوع عفاف و حجاب از جمله برنامه های این مراسم برشمرد. برنامه های این هفته یزد

وی با بیان اینکه برنامه های هفته عفاف و حجاب از 27 تیرماه آغاز شده است، برگزاری مسابقه کتابخوانی ترگل و موضوع حجاب شهید مطهری، آموزش رایگان دوخت چادر و مقنعه در تمامی پایگاه های مقاومت بسیج و برپایی نمایشگاه فروش عفاف و حجاب است. محصولات حجاب در تمامی حوزه های بسیج از دیگر برنامه های این هفته است.

مسئول بسیج جامعه زنان شهرستان الغدیر یزد ادامه داد: برگزاری جلسات بصیرتی و رفع شبهات در حوزه عفاف و حجاب، فروش چادر نیم بها به بسیجیان، برگزاری مسابقه نقاشی خردسالان در اردکان، برگزاری مسابقه نظرسنجی مجازی یک جرعه فکر در بهاباد و ساخت کلیپ و مطلب در مورد عفاف و حجاب و قرار دادن آن در فضای مجازی با هشتگ #ایران_عفیف از دیگر برنامه های هفته عفاف و حجاب در یزد است.

رضایی یادآور شد: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، معصومه حکیمیان معاون فرهنگی بسیج جامعه زنان کشور روز جمعه 3 تیرماه پیش از خطبه های نماز جمعه یزد در جمع نمازگزاران یزدی سخنرانی می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید