اربعین پشتوانه ای بی نظیر برای ایام انتظار است/ مراسم موکب حضرت ابوالفضل (ع) کوهدشت در کربلا برگزار می شود


ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891127

نصیری نیا با بیان اینکه اربعین تکیه گاه بی نظیری برای ایام انتظار است، گفت: موکب حضرت ابوالفضل (ع) کوهدشت در کربلای معلی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان نصیری نیا در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: موکب مردمی حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان کوهدشت از سال 1398 فعالیت خود را برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در کربلای معلی آغاز کرد.

وی افزود: موکب امسال در عمود 2005 و مدرسه المتننی کربلا در جوار بیمارستان امام حسین (ع) مستقر است و 20 خادم الحسین (ع) از کوهدشت در آن شرکت می کنند.

مسئول موکب مردمی حضرت ابوالفضل (ع) کوهدشت با اشاره به اینکه اربعین تکیه گاه بی نظیری در ایام انتظار است گفت: برپایی میخانه، آشپزخانه، امانت، غرفه کودک و نوجوان، مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی، راهنما. یک زائر، غرفه پزشکی، هیئت. و روزه و نماز دسته جمعی و… از جمله برنامه های این موکب است.

وی با اشاره به اینکه کار برای هیئت اهل بیت علیهم السلام خسته کننده نیست، تصریح کرد: در ایام اوج ویروس کرونا که امکان حضور و کار در کربلا وجود نداشت، اعضای موکب به در مناطق فقیرنشین شهر فعالیت های جهادی را در زمینه تعمیر و سازندگی آغاز کردیم و برای محرومان خانه ساختیم و خدمات اربعین را انجام دادیم.

نصیری نیا با اشاره به اینکه در ایام کرونا بیش از هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، گفت: نظر به دستور رئیس جمهور محترم و استاندار لرستان مبنی بر لزوم همکاری با موکب های اربعین درخواست از مسئولین مربوطه شهرستان جهت همکاری در این راستا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید