ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور

رئیس جمهور عراق در گفتگوی تلفنی با معاون اول رئیس جمهور کشورمان با ابراز نگرانی از حادثه رخ داده برای رئیس جمهوری اسلامی ایران، از طرف دولت و ملت عراق برای وی و هیئت همراهش آرزوی سلامتی کرد. .

به گزارش خبرگزاری موج


پس از سانحه با بالگرد حامل حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه، رئیس جمهور عراق در گفتگوی تلفنی با معاون اول رئیس جمهور کشورمان ضمن ابراز نگرانی از حادثه رخ داده برای رئیس جمهور جمهوری ایران برای ایشان و هیئت همراهش از طرف دولت و ملت عراق برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

عبداللطیف رشید در این گفتگوی تلفنی با محمد محبر اظهار داشت: برای سلامتی رئیس جمهور ایران دعا می کنیم و امیدواریم هر چه زودتر از این حادثه به سلامت عبور کند.

وی آمادگی دولت عراق را برای هرگونه کمک و درخواست از ایران در این زمینه اعلام کرد.

در همین راستا مخبر ضمن تشکر از رئیس جمهور عراق از ابراز نگرانی، به حساسیت همیشگی و ویژه ارتباط برادرانه آیت الله رئیسی با این کشور اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که با رفع این حادثه ناگوار، ایشان بتوانند دیدار از مقامات عراقی و زیارت عتبات عالیات، تور کشور

معاون اول رئیس جمهور وی در این فراخوان از بسیج کامل نیروهای امدادی، نظامی و مردمی در ایران برای مقابله با این فاجعه خبر داد و از آمادگی کشور دوست و برادر عراق تشکر کرد.


آیا این خبر مفید بود؟




خدمات سئو برای وب سایت ها