ارتش برای حفظ امنیت ملت ایران از موقعیت خود دفاع می کند

امیرحسین محمد شفیعی با اشاره به جایگاه و نقش ارتش در عرصه های مختلف گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت رهبری استکبار و نفاق جهانی با صدور بیانیه ای صحبت از انحلال ارتش شد. در حمایت از ارتش: «امام راحیل لغو شد و 19 آوریل را به عنوان روز ارتش نامگذاری کرد.

وی افزود: ارتش و جوانانی که در آن فعالیت می کنند به همراه فرماندهان آن نقش موثری در پیروزی انقلاب داشتند. رشادت ها و جانفشانی های ارتش در همه فراز و نشیب های انقلاب همواره مورد ستایش امام راحل و فرمانده محترم کل قوا بوده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین گفت: ارتش از دوران دفاع مقدس و عرصه های مختلف از جمله محرومیت زدایی، امداد و نجات در خط مقدم بوده است تا جایی که قبل از ستاد بحران وارد گلستان شده و امدادرسانی می کند. . آماده.


امروز ارتش در همه مراحل در کنار ملت قهرمان است

محمد شفیعی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به طور کامل شعار ارتش قربانی امت را به نمایش گذاشته و این موضوع را به آحاد جامعه اسلامی نشان داده است که امروز در پشت سر ایستاده است. ملت قهرمان ایران در تمام مراحل».

وی افزود: ارتش برای پیروزی انقلاب و پس از آن هر کاری از دستش بر می آمد انجام داد و اگر ارتش نبود امروز ایران نمی توانست در برابر حاکمیت کنونی خود مقاومت کند زیرا دشمن در طول تاریخ همواره برای نابودی نظام توطئه هایی طراحی کرده است. “

این مقام مسئول بیان کرد: ارتش در عرصه های مختلف برای شکست دشمن تا بن دندان مسلح شجاعانه جان خود را فدا می کند.

محمد شفیعی در پایان یادآور شد: امروز ماموریت سنگین مرزبانی بر دوش ارتش جمهوری اسلامی است و به مردم این اطمینان را می دهیم که تا زمانی که در بدن سربازان ارتش خون جاری است. امنیت و آرامش مردم را حفظ خواهد کرد.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید